Hallo peeps
Veel leesplezier xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xLondonGIRL

    ik ben het ook wel eens, maar toch weet ik dat het fout is, maar nooit en dan ook nooit heb ik de bedoeling gehad om mensen zo te kwetsen met mijn verhaal. & ik hoop Dorien dat je dat zelf ook in ziet. het is de inspiratie die je hebt & ik weet dat het nooit jou bedoeling of wie dan ook is geweest om de jongens hiermee te kwetsen!
    ik verwacht niets van mensen, we maken allemaal fouten. en hoop dat je dat van je zelf begrijpt & je niet schuldig voelt & door blijft schrijven, want het is anders super zonden (geloof me) x

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    please niet stoppen...ik heb dus ook op al mijn verhalen mijn mening over dit gebeuren gezet en ik schaam me eigenlijk om een Directioner te zijn maar...ik hoop dat niemand die onze stories leest zo naïef is om ze dan ook te geloven, ik vind het vreselijk dat mensen hun dood faken om de jongens te ontmoeten...het maakt me gewoon misselijk om te weten dat mensen zo laag kunnen vallen en ook de vriendinnen van de jongens haten en in de bromances geloven gaat erover!
    I ship nobody and verhalen zijn fantasie dus ik stop niet met schrijven maar ik hoop dat die gestoorde freaks beseffen hoe slecht ze bezig zijn en zo ontmoeten ze nooit hun idolen!

    xxx

    LynnBlack

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen