Foto bij Shot 42

Tucker: Oké, jullie mogen ons slaan, omdat we jullie zo verwaarloosd hebben. SORRY SORRY SORRY.
Anyways, Zarah (Burr) gaat deze nacht om 4 uur op vakantie, en in die paar weken sta ik er dus alleen voor. Ik ga echt zoveel mogelijk proberen te schrijven, maar ik had dus deze laatste weken een writers block....
AND, wat ik jullie dus nog wou vertellen, twee dingen: 1. Over een paar hoofdstukken is dit verhaal afgelopen! Ik kan jullie wel vertellen dat het wel een goed einde is, hopelijk.
2. Na de zomervakantie stop ik met Q.. Jup, dat moest in grote koeienletters omdat ik weet dat sommige mensen dit stukje overslaan en meteen gaan lezen. Maar, ik heb een knal goede reden om te gaan stoppen, en dat is school. Er is mij verteld dat ik in het 3e jaar dood gegooid word met huiswerk, en daarbij, moet ik ook nog werk gaan zoeken, stage lopen en meer shit. Dit jaar heb ik heel veel moeite moeten doen om goeie cijfers te halen, en wil het niet nog een jaar herhalen. Ik verwijder mijn account niet, ik stop alleen met schrijven. Ik blijf verhalen lezen, en als je wilt mag je me elke dag stalken om hoe erg je me wel niet mist met schrijven -kuch, just kidding-.
MAAR, misschien kan het wel in het midden van het jaar weer anders lopen, en begin ik weer aan story. Dat ligt er helemaal aan. Maar oké, dan weten jullie dat, en dat dit verhaal ook over één hoofdstuk of 10 wordt afgerond..
I love you all, en geniet van jullie vakantie kiddo's! <3
©Burr

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Niallerslove

    Hopelijk is Lou oké ...

    7 jaar geleden
  • CalumThomas

    oehh snelverder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Perv

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOjankjankNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo
    Nouja echt heel erg veel succes in je 3e jaar ;D

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Geweldig stukje! Ben benieuwd hoe het met Louis gaat.. <3 Ik snap dat je het liever rustig aan doet met school, als dat al kan (-.-' school is moordend, ugh) maar ik ben wel blij dat jullie het verhaal afronden en niet zomaar stopzetten ofzow. =D

    1 decennium geleden
  • LarryIsLove

    Snel verder!!!
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen