‘Klaus is de eerste vampier van alle vampiers’, was Stefan’s simpele antwoord terwijl hij mij de mok aangaf. ‘Hij is één van de ‘Originals’, zo noemen we ze en hij is een Hybrid’, ging Stefan langzaam verder terwijl ik hem nog steeds vol ongeloof aanstaarde. Ik schudde mijn hoofd en hief mijn hand op waardoor hij meteen zweeg. ‘Dit gaat me iets te snel’, gaf ik toe en hij glimlachte. ‘Dus die Klaus is de allereerste vampier ooit en hij is een Original maar hij is maar één van de Originals?’, vroeg ik verward. Hij knikte, ‘de andere Originals zijn een soort familie van Klaus’. Ik nam nadenkend een slok van mijn thee en bedacht me toen iets. ‘Wacht je zei dat hij een Hybrid is… dezelfde soort Hybrid die met die tekens te maken hadden?’, vroeg ik en ik begon langzaam maar zeker weer van streek te raken. Na enige twijfel knikte hij. ‘Dus hij kan met die tattoo van mij te maken hebben’, mompelde ik zachtjes. ‘Het zou kunnen’, gaf Stefan toe. Ik snapte het niet. Waarom zou de allereerste vampier naar mij toe komen? Als ik nou had geweten waarvoor hij kwam.. het maakte me alleen maar zenuwachtiger dat ik niet wist wat zijn bedoelingen waren. Net op dat moment kwam Damon naar binnen lopen en pakte een stoel en ging daarop achterstevoren zitten. ‘Nog bedankt voor dat met Klaus..’, mompelde ik en hij glimlachte even en knikte. ‘Stefan, ik kwam je vriend nog tegen en hij was erg benieuwd hoe het nu met je ging’, zei Damon terwijl hij zich met een brede glimlach op Stefan richtte. Meteen verstarden Elena en Stefan tegelijk. Ik was de enige die het weer eens niet begreep. ‘Wat zei hij?’, mompelde Stefan door opeengeklemde kaken. ‘Gewoon, ik moest doorgeven dat Klaus je graag nog eens keer wou zien’, zei Damon zo onschuldig mogelijk. ‘Zijn Klaus en jij vrienden?’, vroeg ik meteen aan Stefan maar die reageerde daar niet op. Hij was veel te druk bezig om moordblikken naar Damon te sturen. ‘Vroeger waren Stefan en Klaus vrienden maar doordat er iets gebeurde tussen die twee is Stefan nu erg afstandelijk geworden’, fluisterde Elena tegen mij. Damon en Stefan waren nu in gesprek en Stefan liep ijsberend door de kamer heen terwijl zijn broer hem grijnzend aankeek. Stefan pakte opeens zijn jas van de kapstok en wou naar de deur lopen. ‘Waarom ga je naar hem toe?’, vroeg ik terwijl ik mijn mok neerzette. ‘Damon vertelde me dat ik naar hem toe moest gaan voor een deal’, hoorde ik nog net voordat de deur dichtsloeg. Ik zakte onderuit op de bank en Elena stond zuchtend op en liep naar de keuken. ‘Ik snap het niet, waarom wil hij nu opeens wel weer Klaus ontmoeten?’, zuchtte ik niet begrijpend. ‘Omdat ik als ‘boodschapper’ tegen hem moest zeggen dat als hij naar Klaus zou gaan…. Klaus jou niks zou doen’, zei Damon alsof het niks was. Geschrokken keek ik naar Damon die nu ook op de bank ging zitten en mijn benen optilde en daarna ze weet op zijn schoot neerlegde. Deed Stefan dit dan soms voor mij?




‘Eindelijk Stefan, ik had lang op je moeten wachten’, mompelde Klaus terwijl hij de barman gebaarde voor meer whisky. Ondanks alles speelde er een glimlach rond Stefan’s mond en Klaus glimlachte. Klaus was altijd al ongeduldig geweest.


















reacties??? (flower)xxx

En nu zet ik dit verhaal even op standby MUWAHAHAHAH... nee, het komt doordat ik naar frankrijk ga... 2 weken... zonder laptop... maar natuurlijk wel met genoeg insp om daarna als ik terug ben meteen allemaal hoofdstukjes erop te zetten DUS PLEASE BLIJF ABBO!!!!

LUV U ALL EN FIJNE VAKANTIE XX

Reageer (4)

  • MeggieVamp18

    Yeey, weer verder :D
    Echt geweldig verhaal(flower)(flower)
    Momenteel eigenlijk 1 van de weinige waarvoor op Q kom:$:$
    Superr, snel verder als je terug bent ;)
    Nog een fijne vakantie btw :D :D

    Whaha, ik had net echt zo'n moment van verstandsverbijstering xD
    Kijk, t zit zo:P ik lees pas sinds kort the vampire diaries boeken... nahh,, eigenlijk gedownloade luisterboeken(A)(A) das echt gaaf(Y)(6)
    En ben er zoo verslaafd aan(yeah)(duivel)(6) zelfs in boeken team DAMON/DELENA(hoera)(H)(flower) hihi, maar goed.
    En pas las ik over dat damon the black magic rose aan elena wilde geven voor een kus(K).. remember?;) wij wel, haha, maar damon niet:(.. nee niks zeggen als je ze al uit hebt gelezen:O(A) haha :P
    Dus ik ging naar dit verhaal.. en dat was dus mijn verstandsverbijsteringsmomentjexD voor vandaag(lol)
    Black Magic Rose(flower)

    Zoo, heeel bull shit verhaaltje, maar goed:P

    Snel verderrr, love your story(H)
    Kudoo

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • Winter_Soldier

    Leuk! Geeft Stefan nu gewoon om Mia of is er meer?:8

    1 decennium geleden
  • liefmeisjex

    geweldig verhaal!!!!
    hoop dat je snel verder gaat!!!
    :P
    xxxx

    1 decennium geleden
  • kornelype

    Geweldig plaatje en fantastisch hoofdstuk!!!!
    Erg leuk allemaal maar ik heb een paar vraagjes:
    Wat vindt Damon nou eigenlijk echt van haar?
    Wat wil die Klaus nou eigenlijk?
    En wie is die Klaus nou precies? (Ik weet dat er hier wat wordt uitgelegd, maar waarom waren ze vrienden in de eerste plaats?)
    En wat gaat er nu gebeuren? Of wel wat is die deal nou precies?
    Geweldig verhaal!!! En beantwoord snel in nieuwe hoofdstukjes mijn vragen!!!!!
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen