Foto bij chapter 91: Swellow vs Tyrogue

jullie zullen je wel afvragen waarom,als treyson zo graag met absol wilde vechten,hij koos voor tyrogue en grovyle.omdat treyson iets in zijn hoofd om iemand uit te dagen

'Tyrogue we gaan frontaal met mach punch!' Riep Treyson en Tyrogue rende op Swellow af.
'Double team!' Riep Winona snel en Tyrogue miste.
'Aerial ace Swellow!' Riep WInona,de double team verdween en Swellow ging op Tyrogue af.
'Jij nu je double team Tyrogue.' Zei Treyson maar Swellow was te snel en Tyrogue werd geraakt.
'Tyrogue ben je oke?' Vroeg Treyson,Tyrogue stond meteen al weer op.De sterke knul.Treyson zag dat Swellow op de grond was geland en begon te grijnsen.
'Tyrogue doe earthquake!'
'Swellow vlieg omhoog!' Riep Winona en de earthquake had geen effect.Tyrogue was de lucht in gesprongen precies zoals Treyson wilde.
'Hi jump kick nu!' Riep Treyson grijnsend en Swellow werd hard geraakt.
'Die earthquake was een afleidings manouvre.' Realiseerde Rea zich terwijl Tyrogue op de grond landde.
'Quick attack nu Swellow!' Riep Winona en Swellow schoot op Tyrogue af.
'Weer het af met mach punch Tyrogue.' Zei Treyson.Tyrogue hief zijn vuist maar miste net Swellow die zich boorde in de maag van Tyrogue.Tyrogue vloog achteruit en knalde tegen de muur waar barsten in verscheen.
'Tyrogue!' Riep Treyson bezorgt.Tyrogue krabbelde vermoeid overeind.Tyrogue begon zwaar te ademen.Wit licht verscheen om Tyrogue.Treyson keek op zijn pokewatch.Tyrogue evenlueert!
'Swellow houd het tegen met wing attack!' Riep Winona.Swellow raakte de witte licht gevende Tyrogue.Het witte licht stopte en Tyrogue vloog achtereind het veld weer op.Tyrogue lag op zijn rug.
'T...Tyrogue.' Bracht Treyson uit en checkte zijn pokewatch.Er stond niets bijzonders op.Gewoon de normale status van Treyson's Tyrogue waaronder zijn aanvallen.
'Blijkbaar heb je daar niets aan over gehouden behalve schade.' Mompelde Treyson.Rea en Yassup keken bezorgt naar Tyrogue.Ze hadden nog nooit gezien dat een evolutie onderbroken werd.
'Swellow ga verder met aerial ace.' Zei Winona.
'Tyrogue ontwijk!' Riep Treyson maar zag het al aankomen.Tyrogue had niet genoeg kracht en werd geraakt.Hij viel verslagen op de grond.Treyson tilde Tyrogue in zijn armen.Tyrogue was teleurgesteld in zichzelf.
'He jochie je hebt het goed gedaan hoor.Je stond zelfs op het punt van evenlueren.Da's heel knap Tyrogue.' Zei Treyson glimlachend.Tyrogue keek op.


'Wees trots op jezelf.' Voegde Treyson er nog aan toe.Tyrogue knikte en Treyson stopte hem in zijn pokeball.
'Is hij oke?' Vroeg Winona vanaf de andere kant van het veld.
'Ja hoor.' Riep Treyson terug.
'He je zou me toch verslaan?Ik heb nog 2 pokemon,jij 1.' Zei Winona.Treyson grijnsde en legde zijn hand op de schouder van Grovyle.
'Je denkt toch niet dat ik Grovyle voor niets heb gekozen,WInona?Let's go Grovyle laat zien wat je kan!' Riep Treyson grijnsend en Grovyle stormde het veld op.
'Bullet seed Grovyle.' Zei Treyson maar Swellow gebruikte double team waardoor bullet seed miste.
'Goed,je bent nog scherp.Dat zal je wel nodig hebben.' Zei Treyson zelfverzekerd.
'Swellow doe quick attack!' Riep Winona en Swellow vloog op Grovyle af.Treyson begon te lachen.
'Grovyle doe ook quick attack.' De twee pokemon raakter elkaar en Swellow knalde naar achter terwijl Grovyle onbeschadigt op de grond landde.Wat Treyson niet zag was dat Swellow meteen aerial ace had ingezet en nu vlakbij Grovyle was.
'Ontwijk!' Riep Treyson maar er was geen tijd meer en Grovyle ving de klap op.
'Grovyle mega drain.' Zei Treyson en Grovyle zoop wat van Swellow's kracht op.
'Swellow wing attack nu!' Riep Winona.
'Bullet seed Grovyle.' Zei Treyson en door de bullet seed kon Swellow niet dichtbij komen.
'En maak het nu af met leaf blade!' Riep Treyson grijnsend.Grovyle sprong naar voren.


'Volle kracht vooruit!' Voegde Treyson er nog aantoe.
Swellow werd geraakt,viel op de grond en kwam niet meer overeind.
'Dat is hoe wij het doen!' Riep Treyson enthousiast.Winona glimlachde en deed Swellow in zijn pokeball.
'Dat heb je goed gedaan Treyson.' Begon Winona. 'Maar vergeet niet dat je mijn Altaria nog moet verslaan voor je badge en voordat ik jou Swellow brave bird leer!' Riep Winona en stuurde Altaria het veld op.
'Ga ervoor Treyson!Grovyle!' Riep Rea aanmoedigend.Treyson hief langzaam zijn hand en vormde een duim omhoog naar Rea terwijl hij zijn hoofd draaide.
'Altijd.' Zei Treyson grijnsend en het volgende gevecht begon.



Oke,wat korter dan normaal maar oke.Wel een goed hoofdstuk toch? Grovyle tegen Altaria,wie gaat winnen?

Reageer (2)

  • Pkmnfan

    Cool hoofdstuk... snel verder!

    1 decennium geleden
  • Amami

    Als jenaar de type pokémon kijkt, maakt Grovyle geen schijn van kans tegen een vlieg en draak type. Maar je weet maar nooit, misschien heeft hij ergense en geheime aanval of taktiek achter de hand liggen. ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen