Foto bij chemo

reactie?(A)

*tijdsprong week later*
Missie 3 is ook geslaagd. Gustav en Charissa, zijn al op een date geweest. En ik?. Ik lig in bed. Ik wil er ook niet meer uit. Gister ben een hele pluk haar verloren, door de chemo. Ik wil geen chemo meer hebben, niet ten koste van mijn haar. Dan laat mij maar gewoon dood zijn, ik wil geen chemo meer. Hoor me nu hier gaan. Moet ik dan mijn moeder, en Georg achterlaten? Zonder die twee kan ik niet. En de jongens dan? Die zijn ook mijn steun en toeverlaat.. En mijn bf's dan? Zonder hun was ik misschien nu niet hier, maar was ik al dood en begraven. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een chemotherapie, en daarna ga ik voor een pruik kijken. Ik wil mijn eigen oude leventje terug. Weg met die leukemie, gewoon de dingen doen die ik altijd doe. Naar school gaan, dansen, zwemen, naar de bioscoop, met de jongens mee op tour, dat zou ik geweldig vinden!. Misschien moet ik dat nu ook maar gewoon gaan doen, anders is het dadelijk te laat.

Reageer (2)

  • barbara

    Meis ga please verder enne tuurlijk gaat ze mee op tour!!!

    1 decennium geleden
  • Vervain

    oehoeh! snel veder! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen