Foto bij chapter 92: Grovyle vs Altaria,go for the badge!

Yup,grovyle heeft een nadeel tegenover Altaria.Daarom moeten Treyson en Grovyle extra hun best doen om te winnen!

ps IK BEN OVER!!! zoooo veel problemen met school en ik ben eindelijk over

'Grovyle begin met bullet seed!' Riep Treyson en Grovyle sprong de lucht in zodat hij op gelijke hoogte was als Altaria.Hij vuurde de bullet seed af.
'Dragon breath ALtaria!' Riep Winona en de bullet seed werd verbrand.
'Zo gemakkelijk gaat dat niet Treyson.' Zei WInona maar Treyson ging door.
'Quick attack go!' En Groyvle schoot naar ALtaria.Altaria kon niet meer ontwijken en ving de klap op.Echter Altaria bleek er niets van over gehouden te hebben.
'Aerial ace vooruit Altaria!' Riep Winona en wees naar Grovyle.
'Quick attack om te ontwijken!' Riep Treyson en Grovyle ontweek het.Maar Altaria kwam nog een keer aanvliegen van achteren.
'Weer het af met leaf blade!' Riep Treyson maar het was al te laat.


Grovyle schraapte over het veld maar stond al gauw weer op.
'Grovyle ben je oke?' Vroeg Treyson maar hij wist het antwoord al.
'Gro grovyle!' Riep Grovyle en was klaar om verder te vechten.
'Treyson,Grovyle bereid je voor.' Zei Winona.Treyson keek fronsend naar Winona.Waar heeft ze het over?Dacht hij.
'Altaria brave bird!' Riep Winona.Altaria nam een duikvlucht richting Grovyle.Haar vleugels vlogen in brand en veranderde in een blauwe energie gloed.
'Grovyle ontwijk quick attack!' Riep Treyson hard maar het zal net baten.Altaria raakte Grovyle in de roos en Grovyle vloog door de lucht en knalde tegen de muur.Precies op de plek van Tyrogue.Grovyle kaatste van de muur op de grond,stenen brokkelde van de muur op Grovyle.
Treyson keek ongelovig naar Grovyle.
'Nee...Nee Grovyle!' Riep Treyson maar Grovyle gaf geen reactie.
'Grovyle!Grovyle sta op!' Riepen Yassup en Rea.
'Sandshrew sand!' Riep Sandshrew vanaf Treysons schouder.Langzaam opende Grovyle zijn ogen.
'Grovyle ik weet dat je kan.Je kan niet verliezen,dat heb je nog nooit gedaan.Ik koos je als mijn starter en ja toen verloren we van Makoto maar daarna heb je nog nooit verloren!En dat ga je nu ook niet doen dus sta op en breng je reet naar het veld!' Riep Treyson hoopvol.
'GroVYLE!!!!' Bulderde Grovyle terwijl hij opsprong.
'Dat is hoe ik het wil zien.Ik wist het wel Grovyle.' Zei Treyson opgelucht.Grovyle liep het veld weer op.Wat Treyson opviel was dat Altaria nu pas weer de lucht in vloog.Dat gebeurde ook toen ALtaria brave bird gebruikte tegen Vigoroth.Kan het dat...brave bird geeft een terug slag!Bedacht Treyson.
'Grovyle we gaan dit winnen,het al niet lang meer duren.' Zei Treyson.Als Altaria weer brave bird gebruikt dan is het onze overwinning maar dat moet wel snel gebeuren!Dacht Treyson die een plan had.
'Altaria dragon breath ga.' Riep Winona en de aanval ging op Grovyle af.
'Bullet seed.' Zei Treyson en Grovyle schoot bullet seed af.


Net zoals dragon breath bullet seed tegen hield deed het andersom ook.
'Gebruik aerial ace.' Zei Winona.
'Doe je quick attack.' Zei Treyson,de twee pokemon botste tegen elkaar en kaatste af.
'Grovyle nu snel leaf blade.' Zei Treyson.Grovyle sprong naar voren en raakte Altaria.
'Ik maak het nu af.Altaria doe brave bird!' Riep Winona en Altaria nam een duikvlucht.
'Grovyle ik weet dat het veel gevraagd is maar als je in me gelooft,blijf staan.' Zei Treyson.Grovyle keek even twijfelachtig naar achter naar Treyson.
'Je kan het.' Vormde Treyson met zijn mond en Grovyle knikte.
Altaria werd omringd door blauwe energie en beukte op Grovyle in.Grovyle,echter, zetten zijn klauwen tegen het lijf van Altaria om de schade te verminderen.Door de kracht van brave bird zakte Grovyle's poten de grond in.
'Houd vol!!!' Schreeuwde Treyson en Grovyle bleef staan maar liep wel schade op.De brave bird was over en Altaria vloog naar achter.
'Blijf in de lucht!' Beval WInona en ALtaria bleef schokachtig in de lucht hangen.Het was een grote terugslag die brave bird had gelevert.
'Grovyle we zijn er bijna!Klim via die boom omhoog!' Riep Treyson en wees naar een boom vlak buiten het stadion die over de tribune hing.
Grovyle sprong in ene keer de boom in en sprong tak voor tak omhoog.


Yassup begreep Treyson's plan en stond op.
'Je moet sneller zijn Treyson!Anders is ALtaria al hersteld en kan het ontwijken!' Riep Yassup.Treyson keek grijnsend omhoog terwijl Grovyle aangekomen was bij de top van de boom.
'Leaf blade full power!!' Riep Treyson.Grovyle sprong uit de top van de boom en vormde leaf blade.Hij viel van recht boven ALtaria naar beneden en de zwaarte kracht vergrote de kracht.Winona gaf geen bevel,ze wist dat het over was.
'Ga!' Riep Treyson nog en Grovyle raakte Altaria in de rug.


Altaria viel bewusteloos op de grond en Grovyle landde ernaast.
'Grovyle dat was geweldig!' Riep Treyson en rende naar Grovyle.Vlak voordat Treyson bij Grovyle was viel Grovyle vermoeid voorover maar Treyson ving hem net op.
'Zonder jou was het niet gelukt.' Zei Treyson toen Grovyle zijn ogen opende.Winona,Yassup en Rea kwamen aanlopen.Grovyle ging naast Treyson staan terwijl die zijn badge overhandigt kreeg.
'Dat was een geweldig gevecht Treyson.' Zei Winona nog.
'Jij maakte het mij ook niet makkelijk.' Gaf Treyson toe.
'Morgen gaan we beginnen met de training voor brave bird oke?' Stelde Winona.Treyson stemde in en de drie liepen naar buiten.
Treyson,Rea en Yassup waren net uit de gym gelopen en Treyson wendde zich tot Yassup.
'Ik daag je uit Yassup.'


Duzzz Grovyle's kracht heeft mede er voor gezorgt dat Treyson won samen met Treysons plan natuurlijk.Alle drie hebben ze de badge.Nu moeten ze nog 2 badges!De Mossdeep gym van Tate en Liza en niet te vergeten de laatste Sootopolis gym!

Reageer (3)

  • ShadowNight

    gefeliciteerd
    dooor

    1 decennium geleden
  • Amami

    Yeey, Grovyle heeft gewonnen ^^

    1 decennium geleden
  • Pkmnfan

    COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
    Gymgevecht8DDD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen