Foto bij chapter 93: Training match and some really really big problems!

...k heb niets te zeggen...veel lees plezier :)
.
.
.
.
.
.
.
oke eigenlijk kan dusclops geen teleport leren maar kom op eigenlijk vind ik dat hij het wel moet kunnen,hij is immers een ghost pokemon die ook onzichtbaar kan zijn er weer kan verschijnen.
normaal hou ik me aan de waarheid van aanvallen maar nu om dit kleinigheidje ach...sssssh....

Yassup en Treyson keken elkaar aan.
'...Wat?' Zei Yassup.
'Ik wil een gevecht met Absol.Als ik dat nu niet doe wordt ik gek.Als die kracht die van Absol afspoeld,ik moet het voelen in een gevecht.' Zei Treyson enthousiast.Yassup glimlachde,dit was precies Treyson.
'Oke maar 1 ding:het wordt een trainings gevecht.' Zei Yassup.Treyson hield zijn hoofd niet begrijpend schuin.
'Het baart me enigzins zorgen dat Totodile nog steeds niet geëvenlueert is.Misschien helpt een oefen gevecht.' Legde Yassup uit.Treyosn knikte en de drie liepen naar het gevechts veld achter het pokemon center.
Rea ging in het gras aan de kant zitten met Sandshrew op haar schoot.Zoals gewoonlijk vond Sandshrew het leuk om met Rea te spelen. Treyson staarde glimlachend naar Rea totdat Rea het opmerkte.
'Wat?' Zei ze.
'Niets.Het is leuk om Sandshrew te zien samen met jou.' Antwoorde Treyson grinnikend.
'Totodile kom eruit!' Riep Yassup en de shiny Totodile kwam uit zijn pokeball.Treyson draaide zich om en nam Absol's pokeball in zijn hand.
'Hier gaan we,Absol!' Riep Treyson en gooide de pokeball in de lucht.
Absol stond op het veld.
'Absol!' Bulderde Absol en draaide zich om naar Treyson.
'Absol dit wordt een trainings gevecht maar hou je niet in.' Legde Treyson uit.Absol knikte en het leek wel alsof hij grijnsde.
Treyson checkte voor de zekerheid de aanvallen van Absol op zijn pokewatch.
Absol
-razor wind
-psycho cut
-thunder
-shadow ball

'Begin jij maar Yassup.' Zei Treyson en Yassup ging in de aanval.
'Totodile begin met je water gun.' Zei Yassup maar Treyson wist het tegen te houden.
'Houd het tegen met shadow ball.' Zei Treyson.Absol vuurde een shadow ball af en de water gun werd opgeheven maar ondertussen was Totodile dichterbij gerend.
'Totodile metal claw.' Zei Yassup en Totodile haalde uit.
'Thunder nu!' Riep Treyson en Totodile werd achteruit geblazen door de thunder.
'Mooie zet Treyson.' Gaf Yassup toe waarop Treyson grijnsde.Het voelde geweldig om met Absol te vechten.
'Oke Absol doe psyco cut!' Riep Treyson.Absols angel vormige hoorn gloeide wit op.Absol gooide zijn hoofd opzij en witte bladen vlogen op Totodile af.


'Totodile vernietig ie psyco cut met metal claw!' Riep Yassup.De eerste paar wist Totodile de vernietigen maar uiteindelijk werd hij door de laatste geraakt en viel hij achterover.Totodile krabbelde overeind maar was vermoeid geraakt.
'Razor wind Absol.' Zei Treyson.
'Ab...sol!' Riep Absol en ineens stak een wind op die na een paar tellen ging liggen maar verder gebeurde er niets.
'Totodile crunch nu!' Riep Yassup onverhoeds en liet Treyson open.Absol,echter, sprong zelf opzij.
'Psyco cut nog een keer.' Zei Treyson maar Totodile wist het te ontwijken.
'Ice fang nu.' Zei Yassup en Totodile stormde naar voren terwijl langzaam de wind weer opkwam.
'Shadow ball!' Riep Treyson snel waardoor Totodile naar achter vloog,niet dat het hem uitschakelde.
Opeens vlogen bladen van wind van alle kanten op Totodile af die geen kant op kon.
'Die shadow ball was ervoor dat Totodile niet in Absols buurt stond anders werd die ook geraakt.' Besefte Rea.
Totodile werd geraakt en viel op de grond.Het lukte hem niet om weer op te staan.
'Zo is genoeg Absol.Je bent super.' Zei Treyson en deed Absol in zijn pokeball.Yassup liep naar Totodile toe en zette hem weer op zijn voeten.
Totodile keek Yassup niet aan.
'He je deed je best Totodile.' Zei Yassup maar Totodile keek Yassup nog steeds niet aan.
'Doe nou niet zo.Je bent sterk,heus Totodile.' Probeerde Yassup en wilde Totodile een knuffel geven maar Totodile sprong weg van Yassup.
'He?' Zeiden Treyson en Yassup en zelfs Rea stond verbaast op.Yassup stapte naar voren om Totodile op te tillen maar Totodile vuurde een water gun af in zijn gezicht en rende het bos in.
'Totodile!' Riep Yassup maar Totodile was al verdwenen.Rea rende naar Treyson en Yassup toe.
'We moeten hem zoeken.' Zei ze en de twee jongens knikte.Ze wilde het bos in rennen maar Sandshrew sprong voor hun en hield hun tegen.Hij schudde zijn koppie.
'Sand sandshrew.' Zei Sandshrew.
'Ik geef het niet graag toe maar Sandshrew heeft een punt.Het is al donker en om nu het bos in te gaan is gevaarlijk.In deze buurt leven veel Duskull's,Dusclops's,Duskoir's,Mightyen's en Absols.Die zijn s'avonds heel actief.' Zei Treyson.Yassup knikte.
'Je hebt gelijk maar Totodile loopt zo gevaar.' Zei Yassup twijfelend.
En als je het over de duivel hebt: een groep Duskull's vlogen op hun af.
'Dammit!' Vloekte Yassup en Treyson.
'Hier heb ik geen tijd voor.' Zei Yassup geërgerd en riep Charmeleon op.
'Flamethrower ze allemaal.' Beval Yassup en Charmeleon zond zijn sterke vuur aanval op de Duskulls af.Maar het was niet genoeg om ze te stoppen en ze kwamen dichterbij.Rea stapte voor de twee jongens.
'Rea?' Mompelde Treyson verbaast.
'Laat mij en Makuba dit maar op ons nemen.' Zei Rea en haar Marshtomp kwam uit zijn pokeball.
'Maar Rea...' Twijfelde Yassup.
'Kom Yassup.Rea kan dit aan.' Zei Treyson vol vertrouwen in Rea en rende het bos in gevolgt door Yassup die Charmeleon snel in zijn pokeball terug deed.
'Totodile!'
'Totodile!'

Riepen Yassup en Treyson door het bos.
'Trekken we zo geen pokemon aan?' Merkte Yassup op.
'Nou en?' Antwoorde Treyson en riep nog een keer voor Totodile.Rode gloed van ogen was zichtbaar in struiken voor de twee jongens.
'Oh oh.' Zeiden Treyson en Yassup.Drie Mightyena's liepen grommend naar voren gevolgt door twee Sevipers en boven hun vlogen twee Dustox.
'Zo te zien hebben we het hele feestje verstoord.' Zei Treyson.
'Waarom nu?Waarom precies nu we Totodile moeten zoeken!?' Riep Yassup boos uit en zag nu pas dat de pokemon aanvielen.De hyper beam van Mightyena's,psybeam van Dustox en Sevipers sludge bomb vlogen op Yassup en Treyson af.Een wit licht verscheen voor Treyson en Yassup die de aanvallen tegenhield.Terwijl de aanvallen stopte vormde het witte licht zich tot Treyson's Absol.
'Absol?' Zei Treyson verbaast.
'Zo te zien respecteerd hij je erg,om je zo te beschermen.' Concludeerde Yassup en Absol 'prrrrr'de instemmend.
'Bedankt Absol.' Zei Treyson en keek Yassup in zijn ogen aan.
'Jij gaat verder.Het lijkt erop dat Rea en ik alle pokmeon uit het bos hebben uitgelokt dus jij kunt vrij rondzoeken.' Grapte Treyson maar Yassup keek ernstig terug.
'Dit is niet zo simpel Treyson.Het zijn heel wat pokemon war je dan in je eentje tegen moet vechten.' Argumenteerde Yassup.Treyson ging voor Yassup staan waardoor Yassup tegen Treyson's rug aankeek.
'Dat juist jij degene bent die me onderschat.Ga nou maar.' Zei Treyson.
Yassup's ernstige gezicht veranderde in een kleine glimlach.
'Oke maar zorg ervoor dat je heel terug komt.' Zei Yassup en rende het bos in terwijl Treyson zijn duim opstak.
een tijd later
Yassup had nu al een lange tijd gezocht en geen spoor van Totodile.
'Waar zit je toch?' Mompelde Yassup.Totodile kon immer niet ver zijn.Wat Yassup wel een beetje bezorgde was dat hij Rea en Treyson nog niet terug gezien had.Zou er iets met hun gebeurt zijn?Opeens zag Yassup het shiny lichaam van zijn Totodile bij een boom zitten.
' Totodile!' Riep Yassup opegelucht en knuffelde Totodile terwijl hij op zijn knieën zat.Yassup merkte het verdriet op in Totodile's ogen.
'Toto,totodile.' Zei Totodile jammerend.
'He het maakt niet uit dat je verloren hebt en het maakt niet uit dat je nog niet evenlueert.Je bent een sterke pokemon en nog belangrijker ik houd van je en wil je in mijn team.' Troostte Yassup.Totodile voelde zich beter en keek blij in Yassup ogen.
'Toto!' Zei Totodile blij.Terwijl Yassup nog op zijn knieën zat,nu met Totodile naast hem,bekroop hem een beangstig gevoel.Yassup draaide zijn hoofd en geloofde niet wat hij zag.Treyson en Rea zweefde,bewusteloos,in de lucht door middel van telekinesis.Hun riem met pokeballen waren verdwenen net als Sandshrew.Een Dusclops stond onder hun op de grond,duidelijk degene die telekinesis gebruikt.Dusclops ogen begonnen te net toen Yassup een pokeball van z'n riem wilde pakken.De riem van Yassup verdween samen met zijn pokeballen.
'He!Dat was teleport.' Bromde Yassup en het zweet brak hem uit.Kon hij die Dusclops verslaan en zijn vrienden redden?Yassup stond op.Hij moest het wagen.Opeens verscheen er iets voor Dusclops.
'Wat is...' Mompelde Yassup en checkte zijn pokewatch.
Dusknoir
Dusknoir is de evolutie van Dusclops.Dusknoir kan verbinden met de 'geesten wereld'.Dusknoir is een geniepige avond pokemon die je vooral in de avond wanneer het heel donker is tegenkomt.Behalve zijn ghost-type aanvallen moet je ook oppassen voor zijn element slagen zoals ice punch.

'Dusknoir!' Bulderde de Dusknoir en ging op Yassup af.Zweet druppelde van Yassup gezicht.Valt dit wel te winnen met alleen Totodile?Heeft hij een keus?Wat is er gebeurt met Treyson en Rea?

Best gave hoofdstuk niet?En en en zijn jullie benieuw in het volgende hoofdstuk?En wow ik was echt in een schrijf bui,2 hoofdstukken in 1 dag.of nou ja 2 dagen aangezien het nu 0:35 is lol maar ik tel het als 1 dag:P
En tam tam tam tam Yassup zit diep in de problemen.Kan hij 2 sterke geest pokemon verslaan,zijn vrienden redden en dat met alleen met een Totodile?

ps op bulbapedia staat dat razor wind via die haak vormige angel(hoe noem je zoiets in godsnaam?) van absol gaat maar dat is vreemd aangezien het een 2 beurten aanval is.dus eigenlijk vind ik mijn idee logischer aangezien psyco cut ook via die haak vormige angel gaat

Reageer (2)

  • Amami

    Arme Yassup en Totodile :(

    1 decennium geleden
  • endoflove

    het was enigzins laat (na 12en) toen ik dit schreef en was te moe voor spelling check duz als er foutn in staan 'sorry':X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen