Foto bij Chapter 13

Jeeeej Nic heeft zijn contract verlengd! Nu zijn we allemaal heel blij, toch? :)
Bij deze het beloofde hoofdstuk!

Sammy POV
Na een tijdje besluiten we om nog een wandeling te maken en terug te gaan naar de auto. Ik zie dat Nicolai bezig is met zijn telefoon en vraag hem wat er aan de hand is. Hij glimlacht en antwoord met ‘niks’. Omdat ik hem niet het gevoel wil geven dat ik hem niet vertrouw – ik vertrouw hem wel, maar ben gewoon super nieuwsgierig – besluit ik om er verder niet op in te gaan. Ineens staat er iemand voor ons. Ik schrik me dood en knijp in Nic’s hand. Spontaan begint hij te lachen. ‘Niks aan de hand hoor, ik wou je voorstellen aan mijn beste vriend die samen met mij deze verassing heeft geplant’. Als we dichterbij komen, krijg ik een schok. Ineens zie ik wie het is, het is Christian Eriksen! Wanneer hij me een hand geeft, merk ik dat ik slap wordt. Heh? Wat is dit nou weer? Ik vond Nicolai toch zo leuk? Ik besluit er verder geen aandacht aan te besteden en met z’n drieën lopen we naar de auto. Gelukkig laat Christian me vooraan zitten bij Nicolai, zodat ik even niet na hoef te denken over mijn rare gedachten van net. We praten over van alles en nog wat. Eenmaal thuis aangekomen maakt Nicolai weer de deur voor mij open. Ik geef Christian een hand, beetje formeel maar als een hand al dit met mij veroorzaakt wil ik niet weten wat een knuffel met me doet. Nicolai pakt daarna mijn hand en samen lopen we naar de deur. Hij geeft me een knuffel en geeft me een lange zoen. Ik probeer om niet te lang te zoenen, stel je voor dat mam mij hier ziet staan! Nicolai kijkt me verbaasd aan. ‘Ja sorry, dadelijk doet mam ineens de deur open!’ ‘Haha ik snap het hoor! Ga maar snel naar binnen en lekker slapen!’ Ik geef hem nog een kus op zijn wang en loop dan naar binnen. Ik zie dat pap en mam al slapen, dus loop zo stil mogelijk naar boven. In mijn bed kan ik mijn gedachten niet meer verdrijven door wat anders. Wat gebeurde er toen straks met Christian? Wilde ik stiekem niet zo lang zoenen omdat ik niet wou dat Christian het zag? Ik vind Nicolai toch zo leuk? Hij is zo lief! – Maar misschien is Christian nog wel veel liever… zegt een stemmetje in mijn hoofd. Wat moet ik nou doen? Ik besluit om Loïs een mailtje te sturen en sms haar even later dat ze een mailtje heeft. Nu ik het even van me af heb geschreven val ik gelukkig snel in slaap en droom ik dat ik voor 2 deuren sta die in brand staan. Ik moet kiezen. Achter de ene zit Nic, achter de andere Christian. Ik droom dat ik naar de deur van Christian ren, maar wordt midden in de droom wakker. Snel doe ik het nachtlampje aan. Gelukkig het was maar een droom! Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik een sms’je heb. Mijn hart maakt een sprongetje! Misschien is het Chris… Meteen spreek ik mezelf streng tegen – Nee Sammy, je vindt Nicolai leuk! – Als ik het sms’je open zie ik dat het van Nicolai is. Hee lief meisje! Ik vond het heel gezellig met jou en ben blij dat je Christian eindelijk hebt ontmoet! Ik hoop je snel weer te zien! Liefs, kusje. Aww wat lief zeg! Ik hoop dat ik hem ook snel weer zie… en Christian….

Nicolai POV
Wauw, wat is het toch een geweldig leuk meisje. Zo’n leuke lach! Chris had gelijk, ik ben blij dat ik het heb gedaan – denk ik als ik thuis ben. Volgens mij vond ze het ook echt leuk om Chris te ontmoeten! Ze begon zo te stralen en te lachen. Waarschijnlijk kent ze hem ook wel van de trainingen en zo. Chris raakte op de terugweg ook niet uitgepraat over hoe aardig ze was. Wat ben ik blij dat ze het nu al zo goed met elkaar kunnen vinden, dat is wel eens anders geweest. Zoals bij mijn vorige vriendin… Dat berichtje dat ze laatst stuurde zit me eigenlijk nog steeds dwars maar ik heb besloten om er niet op te reageren. Het maakt dingen waarschijnlijk alleen maar erger..
~
;D

Reageer (3)

  • xxMisty

    aah echt leuk, je schrijft ech goed en het is ook een heel mooi verhaal!
    Snel verder!!

    nicolai is echt een schatje en zo leuk!

    maar ze moet wel bij nicolai blijven hoor! of ze moet naar christian en dan ga ik met nicolai. (hahaha grapje. xD )
    maar het is jou verhaal, dus jij beslist of ze bij nicolai blijft of toch naar christian gaat!

    xx.

    1 decennium geleden
  • xpantoffelx

    Haha en ik hoop stiekem ook dat ze naar Chris gaat!
    snel verder!

    1 decennium geleden
  • eriksen

    Wat leuk!
    En ik hoop dat ze naar Chris gaat haha ;$

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen