Foto bij 6.3 Celien

Look that pic ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • xMissMarije

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Haha ik had dus verwacht dat Tim er zou staan!
    Nouja, eerlijk? Ik had vanochtend de eerste paar hoofdstukjes eens teruggelezen en als ik daarnet dan het vorige hoofdstukje las, kwam hij meteen in me op (: Anders had ik het echt niet geweten.
    EN NIALL IS GEEN HOMO Ö
    I wanna slap him in the face -.-
    Ik had echt nog verwacht dat Zayn of Niall naar voor zou komen om hem te slaan $:
    En Lou & Eleanor zijn zo schattig!
    En die pic! Everything is perfect! His look, his hair, his muscles, the size of his nipples (sounds weird, but yes)
    En voor Q&A... Ik moet afsluiten dus ik ga nu een paar vragen zetten en dan later nog als ik er weet.
    -Imagine: Je loopt door t stad. Je bent wezen shoppen, want morgen was het grote 1D-concert waar je zolang op gewacht had, en je had een nieuwe outfit nodig. Opeens zie je de jongens lopen. Ze zijn vermomd, maar jij herkent ze meteen! WHAT WOULD YOU DO? (:
    -Making out with Zayn or watching a film with Liam? And why?
    -Als er een eenhoorn voor je stond die zei dat je met hem mee moest over de regenboog, zou je meegaan?
    -Stel, je bent meegegaan en aan de andere kant van de regenboog zie je 5 deuren: elk leidt naar één van de boys en je kan maar 1 deur kiezen. Je kan nooit terug. Maar achter die deur kan je alles doen met de desbetreffende boy. Welke deur zou je kiezen, waarom en wat zou je doen met hem?
    Andere vragen komen later!
    Love for you <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen