Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 42

Vanuit Lucas

Ik voel mij wangen Gloeien waarom vroeg Lilly dat dan ook dacht ik bij me zelf. Dat was Close zegt Danny tegen me ook al weet ik zeker dat ze aan je gezicht kunnen zie dat je verliefd op haar bent zegt Danny als hij intussen ook naar binnen loopt. Ik blijf alleen achter natuurlijk hebben ze het gezien. Wat ben ik toch ook een idioot om verliefd te worden op Shelly ze is veel te populair en Knap voor Mij . Die Dennise wat als hij ja gezegt had dan was Shelly toch niet Jaloers geworden want ze was niet geinteerd geweest in Danny. Dan moest die Jongen echt wel super geweldig zijn en dat was hij in iedere geval niet. Ik heb geen honger meer vooral omdat ik na die vraag van Lilly Shelly niet meer onder ogen drufde te komen ze was dan ook zo Knap. Ik liep naar binnen en liep gelijk naar boven naar de Jongens kleedkamer. Ik lig al weer een Half uurtje op in de zelfde Houding als ik Danny en de ander hoor binnen komen. Danny loop naar mij toe ik weet zeker dat het Danny is want hij vraag me waarom ik er niet was bij het eten. Ik leg hem uit dat ik bang ben dat Shelly me nu al helemaal niet meer zal gaan leuk vinden. Oh nee hé Jimmie bemoeit zich er mee. Dus je vind Shelly leuk natuurlijk valt ze niet op sukkel zo als jij dat kan ik je ook wel vertellen zegt Jimmie tegen me. Ik wil er tegen in gaan maar ik voel me zo gekwets door die op merking dat ik blijf liggen in de zelfde houding. Danny Slaat Jimmie en zegt dat hij er niet mee moet bemoeien en dat Shelly mij eerder zal kiezen dan Hem waardoor Jimmie weg gaat. Bedank zeg ik Tegen Danny. Niks te danke zegt Danny alleen maar. Je moet het haar vertellen spoort Danny me aan vraag haar voor het Feest wedden dat ze Ja zegt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen