Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 43

Vanuit Shelly Roze Vanuit Lucas Blauw

Ik word wakker als ik me het gezicht van Lucas van Gisteren voor het eten weer voor me zie. Ik dat een blos op zijn wangen te zien hij was in iedere geval op gelaten. Lilly had dat nooit moeten vragen nu weet Lucas vast dat ik hem leuk vind en hij was er gisteren niet bij het eten zeker om dat hij mijn niet Leuk vind en nu bang is voor Vriendschap breuk. Als ik een half uurtje later de Trap af loop nog steeds met mij gedacht bij Lucas. Knal ik Pardoes tegen Iemand op ik voel het gelijk als ik met mij handen de Persoon lichtelijk betast door dat hij zo dicht op me staat het is Lucas.O nee hé Shelly ze is tegen me aan gelopen nu kan ik er niet meer onder uit ik moest met haar praten. Gaat het vraag ik aan Shelly. Ja hoor zegt Shelly tegen me. Hij had de vraag al verwacht maar ja hoor. Waarom was je er gisteren niet bij het avondeten vraag Shelly me. Omdat ik geen honger had zegt ik Snel. Eigenlijk was dat alles behalve waar hij had net echt zitten schransen van de honger bij het ontbijt door het over slaan van het avondeten, maar dat mocht Shelly natuurlijk niet weten. Ok Nu zeker wel hé vroeg ze aan me. Hoezo zeg ik een beetje verbaast. Je mond zit nog onder de Pindakaas zegt Shelly als ze mijn gezicht begint schoon te vegen met haar zakdoek. Sukkel nu denk ze dat je gek ben en ze vind het vast Smerig. Ik voel de rode wangen al komen. Als Danny net van de trap uit komt aan lopen. Hey lukt het Shelly Lucas is nu wel schoon hoor. Ik bloos nog heftiger.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen