Foto bij 15.

Whahaha, Tom heeft niets gedaan hoor, de schat!
Ik weet dat het mss een beetje dom is, maar het is mij wel overkomen dus ja xd have fun reading!

Pov Bill

‘Biiihil!’ Ik kijk vermoeid op, welk wezen is er zo energievol op dit uur? Gapend merk ik op dat het al in de late middag is. Ik zucht en sta met tegenzin op. Ik kijk fronsend naar Sophia die naast mij ligt, right. Langzaam komt alles terug en ik grinnik zacht, het was echt een geweldige avond met Sophia. Hoewel ik steeds aan Aria moest denken, heb ik toch genoten. Ik voel dan wel geen greintje liefde voor haar, ze is wel super in bed. ‘Bill!’ Ik schrik op uit mijn gedachten als ik Tom weer hoor roepen. ‘Jaja.’ mompel ik. Ik laat Sophia slapen en kleed mij snel aan. ‘Wat?’ vraag ik humeurig als ik Tom met een brede grijns zie staan. ‘Vertel, hoe was het gisteren?’ Tom staat bijna te springen van ongeduld en nieuwsgierigheid. ‘Euhm… Goed?’ Ik frons, sinds wanneer is hij zo geïnteresseerd in wat ik doe? ‘Vertel, wat heeft ze allemaal gezegd?’ Tom trekt me mee en ploft neer in de zetel. ‘Er wordt niet zoveel gesproken in bed, dat zou jij toch moeten weten.’ Ik grinnik en Tom kijkt me met grote ogen aan. ‘Jullie hebben seks gehad?!’ Tom kijkt me verward aan maar grijns dan. ‘Je lijkt meer op mij dan ik dacht hoor. Was ze goed in bed?’ ‘Natuurlijk ben ik goed in bed.’ De arrogante stem van Sophia klinkt vanuit de deuropening en ik grinnik. Sophia en Tom zijn niet bepaald beste vrienden. ‘Wat doe jij…’ Tom stopt midden in zijn zin en kijkt mij dan verbaasd aan. ‘Waar is Aria?’ Aria? Waar komt Tom nu weer mee af? ‘Weet ik veel?’ Ik kijk van Sophia naar Tom en terug. ‘Jij hoorde gisterenavond een date met Aria te hebben.’ ‘Ik hoorde wat?!’ Als ik nu in een spiegel zou kunnen kijken, dan zou mijn blik duizend keer verbaasder dan die van Tom kunnen zijn. ‘Ik heb Aria al een tijdje niet gesproken en ik heb al helemaal geen date met haar.’ zeg ik zuchtend. Tom weet toch hoe het zit met Aria haar stage waarom zegt hij dat dan? ‘Sophia, je kunt beter gaan. Bill heeft vandaag geen tijd voor je.’ zegt Tom arrogant waarna hij Sophia naar de deur duwt. Sophia kijkt kwaad op en maar verdwijnt dan toch. ‘Tom Kaulitz, jij gaat mij nu alles uitleggen.’ zeg ik streng. Tom zucht en ploft neer in de zetel. Aan één stuk door begint hij te vertellen. Ik val van de ene verbazing in de andere. Heeft Tom dat echt allemaal gedaan? Heeft Aria dat allemaal echt gezegd? ‘En het was dus de bedoeling dat je zou gaan uiteten met Aria om daarna naar een concert te gaan.’ ‘En how the hell moest ik dat weten?’ vraag ik verbaasd. Ik weet hier helemaal niets van! ‘Waar is je gsm?’ Tom kijkt me argwanend aan en ik haal mijn gsm uit mijn zak. ‘Shit, lege batterij.’ mompel ik als ik merk dat hij uitgevallen is. ‘Great, dan heb je mijn sms dus niet gelezen.’ Tom gaat met zijn hand door zijn haar, het is duidelijk dat hij hierdoor geïrriteerd is geraakt. ‘Jij gaat nu naar het ziekenhuis om alles aan Aria uit te leggen. Wedden dat ze razend op je is? Ze denkt waarschijnlijk dat je haar gisteren gewoon hebt laten zitten.’ Ik knik als Tom dat zegt, ik moet het goed maken. Ik loop zonder iets naar boven om mij klaar te maken. Ik ben echt een sukkel, na alles wat Tom voor ons geregeld heeft is het verpest omdat ik te lui was mijn gsm op te laden. Kwaad pak ik mijn spullen. ‘Koop bloemen ofzo, je hebt heel wat uit te leggen.’ mompelt Tom, het is duidelijk dat hij kwaad. ‘Je bent echt een sukkel, Bill.’ Ik rol met mijn ogen. ‘Echt, je hebt altijd je gsm bij en net nu moet dat ding uitvallen. Heb je enig idee hoeveel moeite ik gedaan heb om ervoor te zorgen dat Aria van ziekenhuis is kunnen veranderen?’ Ik zucht en knik zacht. ‘Het spijt me, ik ga het goed maken, beloofd.’ Ik glimlach naar Tom die knikt dat het al goed is. Met een groot schuldgevoel bedank ik hem voor alle moeite en vertrek ik naar het ziekenhuis, hopelijk wilt Aria het mij vergeven…

Reageer (2)

  • AlreadyGone

    Dat is iets dat mij ook nog wel zou kunnen overkomen eigenlijk. Ik ben soms ook wel eens te lui om mijn gsm op te laden...
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • Eyka

    Bill is een sukkel, een sukkel, een sukkel - zingt dit even, idk why - maar hoe LOMP moet je zijn.
    Gelukkig is Tom dus toch snuggerder dan ik dacht, wat maar goed is ook, want ik zou het hem niet snel vergeven. (Ja, ik leef me erg in 8D). Ik hoop dat Aria hem vergeeft, ik weet het niet, maar ik denk dat ze toch niet zullen kunnen weerstaan aan elkaar. BUUUUT, Bill mag zich zwaar schuldig voelen over zijn avontuurtje met die die ja. *weigert naam uit te spreken*
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen