Foto bij 19: Kakashi in the hospital

Kakashi

'Hey idioot wordt eens wakker kluns!'Kakashi hoeffde zelfs niet te kijken om te raden wie het was.'Naruto,kluns!Zie je dan niet dat hij slaapt!'hoorde hij Sakura roepen.'Het is niets Sakura.'zei Kakashi ze schrokken zich allemaal te pletter.'Je bent wakker!'riep Sakura.'Ja.Naruto krijgt zelfs een beer met oorstopjes die zijn winterslaap doet wakker.'zei Kakashi sensei.'Maar,'begon Sai.'Jamato kan ons moeilijk trainen als we hier liggen.'zei hij.'Dat is waar maar Sakura kan nog getraind worden.'Sakura sprak meteen tegen.'O nee,en jullie alleen hier achterlaten zeker geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt.'zei ze.'Sakura.'begon Kakashi weer.'Je bent al te lang wakker het wordt tijd dat je gaat slapen.'zei hij.'Ja misschien heb je gelijk.'zei ze.'Ik ga maar eens naar huis.'en ze vertrok.

(Tussen hoofdstuk):Kakashi op nachtelijke wandeling!

'Psst,'hoorde Sai iemand zeggen.'Psst Sai, Kakashi sensei ligt niet in zijn bed ik ge hem zoeken ga je mee?'Het was Naruto.Hoewel Sai graag zou protesteren knikte hij toch en zei:'Ja Naruto,Al is het omdat ik niet kan slapen.'en ze wandelde samen door de gangen van het ziekenhuis.'Daar!'fluisterde Naruto.'Kakashi en Sunade.'zei hij.'Sst!'bracht Sai tegen.'Kakashi voor ik vertrek ...Je krijgt je status als junin terug.'zei ze maar Kakashi werkte meteen tegen.'Ik ben gewond, oké ,ik kan niet...'begon hij.'Het moet oké je kan gewoon samen werken met Jamato Sakura zal Naruto en Sai genezen.En dit is het volgende.'ze gaf een rol aan Kakashi.'Wat!Een wedstrijd tussen de leerlingen.,maar de kans dat ze ons aanvallen?'sprak hij tegen.'Kakashi het is niet gewoon een wedstrijd Kakashi het is een soort training net als de chunin examens niet alleen een examen maar ook iets waaruit je kan leren oké.'zei ze.'Begrepen!'zei Kakashi.'Hij komt terug snel weg hier!'zei Naruto.Ze kwamen aan in hun kamer.'Wow een wedstrijd dat word kikken!'zei Naruto.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen