Foto bij Chapter 14

Nu ook met Christians POV! Ik vind het erg moeilijk om dit zo 'normaal' mogelijk op te lossen maar ik heb al een ideetje! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Dank jullie wel voor jullie leuke reacties altijd! Super bedankt, it means the world to me!! x

Christian POV
Als ik ’s morgens wakker word, moet ik even denken aan gisteravond. Sammy. Wauw. Ik ben al jaren bevriend met Nicolai, maar ik had niet verwacht dat wat me gisteren overkwam ooit nog zou gebeuren. Toen ik haar zag kon ik ineens niet meer denken. Ook dat is me nog nooit gebeurd. Maar het ergste is ook nog, dat ze al bijna met Nicolai is. En dat Nicolai haar leuk vindt.. en zij Nicolai. Het kan gewoon niet en dat realiseer ik me maar al te goed. Verdrietig kijk ik het raam uit. Vind ik eindelijk eens een meisje helemaal leuk na haar 1 keer te hebben gezien, gaat ze bijna met mijn beste vriend.

Sammy POV
Ik word wakker en gelijk kijk ik op mijn mobiel. Een sms’je! Van Loïs! Ah hoe fijn, ze is er altijd als ik haar nodig heb. Snel open ik het sms’je en kijk ik wat voor advies ze mij geeft. Hee meid! Ik heb je mail gelezen en heb je direct een reactie gestuurd. Pff moeilijk zeg! Gelukkig ben je je zo bewust van je gevoelens, dat scheelt al. Lees mijn mailtje maar snel, als ik nog iets voor je kan doen moet je het zeggen he! Zal ik anders vanavond even komen? Xxxxxx Wat ben ik blij dat ik zo goed met haar ben bevriend, ook al twijfel ik soms over hoeveel ik waard ben voor haar.. maar daar hoef ik me nu niet ook nog druk om te maken. Snel pak ik mijn laptop erbij en open ik haar mailtje. Jeetje wat een lap tekst! Het komt er op neer dat ik het eigenlijk niet kan maken om nu iets met Christian te gaan doen, maar dat ik eventueel kan proberen om hem beter te leren kennen door met z’n drieën iets te gaan doen.. maar dat ik ook duidelijk moet zijn over mijn gevoelens tegen Nicolai want voor ik ’t weet gaat hij me vragen.. Shit daar had ik niet eens over nagedacht. Ik ben echt ten einde raad. Snel sms ik Loïs terug. Lieverd! Thanks voor je mailtje. Ik had er inderdaad nog niet zo over nagedacht. Kan je please vanavond komen want ik zit helemaal met mezelf in de knoop! Xxxxx Ook app ik snel Joey, hij heeft alles nog redelijk mee gekregen. Het is zo vreemd om met hem erover te praten, omdat ik altijd tegen hem aan het zwijmelen was over Boilesen en Eriksen.. en nu zijn ’t Nic & Chris… SOS SOS Joey. Heb gisteren Christian ontmoet en ben heel bang dat t voor mij liefde op het eerste gezicht was… msn? Joey appt meteen terug dat hij eraan komt. Nadat ik mijn hele verhaal heb gedaan verteld hij me dat het alleen maar mij kan overkomen. Jep, dat klopt. Ik heb niet zo’n geluk in de liefde en altijd weet ik mezelf weer in situaties te brengen pff. Joey zegt; ‘Je moet gewoon eerlijk zijn. Ik denk dat Nicolai ’t misschien wel snapt als je eerlijk uitlegt wat er met je gebeurde.. beter dat je het nu uitlegt dan dat je nog met hem blijft kloten en het dan ineens moet vertellen. Kan je niet achter het nummer van Christian komen? Hem sms’en?’ Hmm. Loïs en Joey zeggen dus allebei dat ik het eerlijk moet vertellen. Maar hoe kom ik er achter hoe Christian zich nu voelt? Dadelijk heb ik wat met hem gedaan en is er helemaal geen klik.. Ik besluit om Nicolai te sms’en: Hee Nic! Ik vond het gisteren ook super leuk! Misschien is het verstandig om binnenkort af te spreken, ik wil graag met je praten! :) liefs! Ineens heb ik een idee.. via Nic’s facebook kan ik misschien het e-mail adres van Christian achterhalen! Snel kijk ik en jawel hoor, daar staat het. Nu nog verzinnen wat ik erin moet zetten. Ik maak een opzetje en stuur het naar Joey met de vraag of het goed is zo. Hij zegt dat het prima is. Hee Christian! Ik vond het leuk om je gisteren gezien te hebben. Ik weet dat dit misschien een rare vraag is, maar zou ik misschien je nummer mogen? Ik wil iets regelen voor Nicolai en ik vind sms’en makkelijker dan mailen (a) Liefs, Sammy. Leugentje voor eigen bestwil zullen we dan maar zeggen.

Een uur later heb ik een mailtje terug. Erg enthousiast mailtje moet ik zeggen, hmm. Ik besluit om te wachten totdat Loïs er is, en dan Christian pas te sms’en. Is dit wel de goede keuze die ik maak? Waarom kan het bij mij in de liefde nooit eens makkelijk gaan?

Reageer (2)

  • eriksen

    OMg yessssss ik wil Chris, haha arme Nic.

    1 decennium geleden
  • Meile

    Anders houdt zij Nic en geeft ze Chris aan mij? Klinkt wel aantrekkelijk, vind je niet :P?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen