Foto bij Suno vs Sorake!

sorry dat ik niet geschreven heb.ik stond op punt van NIET over gaan maar het is me gelukt ik ben over!!! FEEST! anyway ik ben vanaf 25 juli tot ongeveer 10augustus(of eerdr) weg op vakantie dus dan kan ik niet schrijven sorry
en dan nu snel beginnen aan Suno's gymgevecht

Een Fearow he?Dat moet wel lukken.Dacht ik en wees naar de Fearow.
'Noctowl begin met steel wing.' Zei ik en Noctowl vloog op Fearow af.
'Fearow doe je aerial ace.' Reageerde Sorake en Fearow boorde in Noctowl's buik zonder geraakt te worden door steel wing.
'Doe zen headbutt Noctowl.' Riep ik en Noctowl beukte tegen Fearow aan maar die verdween.
'He?' Zei ik.SOrake grijnsde.
'Wel opletten Suno.Dat was agility.' Zei Sorake en ging verder. 'Fearow drill peck nu.'
Nee!Dat is een hele sterke aanval.
'Noctowl ontwijk dat met alles wat je hebt!' Riep ik maar het had geen zin.Noctowl werd vol in de roos geraakt,knalde tegen een pilaar en viel op de grond.
'Noctowl...Noctowl gaat het?' Vroeg ik.Noctowl kwam overeind en vloog de lucht weer in.Ik zag hoe Sorake fronsend keek naar Noctowl en mij.
'Fearow gebruik swift.' Beval hij.
'Oh nee dat dacht ik niet.' Zei ik grijnsend want hier on ik doorheen breken.
'Noctowl shadow ball.' Zei ik en Noctowl gooide vol goede moet de shadow ball die de swift vernietigde.
'Air slash volle kracht vooruit.' Riep ik energiek.Sorake wachtte tot Noctowl dichtbij was en gaf een bevel.
'Fearow mimic.' Zei Sorak en Fearow gooide een shadow ball tegen Noctowl aan.Maar Noctowl vloog,ondanks de schade,door en raakte Fearow alsnog met air slash.Ik merkte op hoe Noctowl vermoeid was toen Noctowl vermoeid wegvlogen tussen de palen door.
'Ga ervoor met drill peck Fearow.' Riep Sorake en wees naar Noctowl.Fearow schoot al draaiend op Noctowl af.
'Noctowl vlieg omhoog!' Riep ik.Noctowl vloog omhoog en ging op een pilaar zitten maar Fearow volgde hem.Ik wachtte tot Fearow op de jusite hoogte was.
'Steel wing nu!' Riep ik grijnsend.
'Hyper beam nu!' Riep Sorake.Mijn ogen werden groot.Die drill peck was een afleidings manouvre!
'Ontwijk Noctowl!' Riep ik maar het was al te laat.Noctowl kreeg de volle laag en viel van de pilaar helemaal naar beneden op de grond.
Ik rende naar Noctowl toe en tilde hem op.
'He buddy je hebt 't goed gedaan.' Zei ik troostend.
'Gaat het wel met hem?' Vroeg Sorake vanaf zijn plek.
'Ja het komt wel in orde.' Zei ik,deed Noctowl in zijn pokeball en liep terug naar mijn plek.
'En Suno?Laat je tweede pokemon zien.' Zei Sorake enthousiast.Ik grijnsde.
'Monferno kom eruit!' Riep ik en Monferno sprong de dichtstbijzijnde pilaar op.Ik zag de herkenning in Sorake's ogen.
'Is dat die Monferno van het bos waar wij elkaar?' Vroeg Sorake geïnteresseerd.Ik glimlachde
'Ja.Ik had ruzie gekregen met die Infernape en was op de vlucht geslagen.Monferno was me gevolgt.'
Monferno sprong energiek op en neer.
'Laten we maar beginnen.' Zei Sorake lachend en stuurde Fearow met drill peck op Monferno af.
'Monferno je weet wat je moet doen.' Zei ik en Monferno sprong op een hoger pilaar en daarna weer op een lagere en ontweek de drill peck.
'Onze beut!Ember!' Riep ik en de vuur vonken raakte Fearow in zijn rug.
'Fearow doe swift!' Riep Sorake.Ik grijnsde.
'Dat gaat toch niet werken.' Riep ik en Monferno liet zijn aap kant weer spreken en sprong via de pilaren aan de kant.
'Fury swipes volle kracht.' Zei ik.Monferno sprong van de pilaar op Fearows rug en begon te krabben.
'Schud hem af met aerial ace!' Riep Sorake.Fearow schoot tussen de palen door maar Monfenro hield zich goed vast.Fearow vloog recht op een pilaar af die hij niet gezien.Dit was mijn kans!
'Ember en spring van zijn rug!' Riep ik.Monferno vuurde de vonken af en sprong op de grond.Fearow kon niet uitwijken en knalde tegen de pilaar,uitgeschakeld.
Sorake deed Fearow glimlachend in zijn pokeball.
'Suno.' Begon Sorake. 'Je hebt die Monferno goed getraind.'
Waarop ik knikte.
'Maar eerst moet je nog langs deze,Staraptor kom eruit.' Zei Sorake en de grote vogel stond op een pilaar tegen over Monferno.
'Ga Staraptor take down.' Zei Sorake en Staraptor vloog naar voren.
'Spring omhoog!' Riep ik en Monferno ontweek de take down.
'Ember Monferno.' Zei ik snel en Monferno raakte Staraptor ook in zijn rug.
'Staraptor doe wing attack.' Zei Sorake,Monferno werd geraakt en viel naar beneden.Ik wilde zeggen dat Monferno zich vast moest pakken aan een pilaar maar hij deed het zelf al.Monferno greep de rand en slingerde van de ene rand van de pilaar naar een andere pilaar en zo het hele veld over zodat Staraptor hem niet wist te pakken.
'Wing attack en blijf hem volgen.' Beval Sorake.Staraptor volgde Monferno en kwam steeds dichterbij.
'Oh nee hij wordt geraakt.' Zei Rena toen Monferno op het punt stond geraakt te worden.
'Laat los!' Schreeuwde ik,Monferno liet de pilaar los en viel vlak voor Staraptor naar beneden die zijn aanval miste.
'Doe je ember Monferno.' Zei ik en Staraptor werd vol in zijn buik geraakt terwijl Monferno landde op de grond.
'Staraptor volle kracht brave bird!' Riep Sorake.Staraptor vloog met zijn sterkste aanval op Monferno af.Denk!Denk!Hoe kan ik dit tegenhouden!?Dacht ik terwijl Staraptor steeds dichtbij kwam.En toen zag ik het.Die ene zwakke plek van brave bird!Dat is het!Monferno moet het kunnen.
'Monferno!' Bulderde ik en Monferno keek me aan.
'Grijp zijn snavel met beide klauwen en stuur hem de lucht in!' Riep ik.
Staraptor was bij Monferno maar Monferno greep zijn snavel.Zoveel kracht had Monferno niet verwacht en werd naar achter geduwd.
'Monferno hou vol!' Riep ik en Monferno kreeg grip met zijn poten en stond stil maar het koste veel kracht.
'Duw hem omhoog met alles wat je hebt!' Riep ik.
'MonFERNO!!!' Brulde Monferno en gooide Staraptor de lucht in.Staraptor hing in de lucht bij te komen van de terug slag.
'Goed gedaan jochie.Grijp nu weer de randen van de pilaren en slinger rond zoals net.' Zei ik.Monferno sprong en greep weer de randen van de pilaren en sprong rond over het veld.
'Staraptor we maken het af nu.Doe je sky attack!' Riep Sorake.Staraptors veren begon te gloeien en Staraptor vloog op Monferno af die nu net stil zat op een pilaar.
'Monferno hier gaan we,concentreer je...' Zei ik en wachtte tot Staraptor dichterbij was.
'Mach punch volle kracht!'


Strapator had geen kans,hij werd meteen achterover geslagen.Staraptor knalde tegen de muur en viel op een pilaar.Hij kwam niet meer overeind.= en Sorake deed hem in zijn pokeball.
'We hebben gewonnen!Monferno dat was super!' Riep ik en rende naar de pilaar waar Monferno opzat.Hij sprong in mijn armen en ik drukte hem tegen mij aan.Daisuke,Rena en Sorake kwamen aanlopen.
Sorake glimlachde.
'Ik weet nog dat ik jouw Monferno zag.Hij werd gepest en was de zwakste.Kijk hem nou,hij heeft zelfs Staraptor verslagen.Suno je mag blij zijn met hem als pokemon en Monferno jij moet blij zijn met Suno als trainer.' Zei Sorake en gaf Suno de badge.Nadat Daisuke en Rena mij gefeliciteerd hadden en ik Monfenro in zijn pokeball had gedaan zei Sorake dat hij nog iets voor mij had.Hij liep even naar achter en kwam terug met zijn linkerhand achter zijn rug.
'Wanneer heb jij die Noctowl gevangen?' Vroeg Sorake.
'Gister of eergister.Vlak voor die tornado's.Hoezo?' Antwoorde ik.
'Die Noctowl is op een hoog level maar jij bent duidelijk nog geen vliegpokemon gewend.' Begon Sorake.Ik hield mijn mond dicht.Waarschijnlijk had hij wel gelijk maar dat maakt het niet leuk om te horen.
'Ik wil je iets aanbieden.' Zei Sorake.Dat klonk wel interresant.
'Geef Noctowl aan mij en ik zal hem goed trainen.' Bood Sorake aan.Ik hield Noctowl pokeball in mijn hand en keek ernaar.Wat zal ik doen?Ik heb hem net gevangen maar toch.Ik keek naar Daisuke en Rena maar die vonden dat ik het zelf moest besluiten.Ach het is eigenlijk wel beter als hij met Sorake is.Sorake kan vast super met hem omgaan.Ik glimlachde.
'Alstjeblieft.Zorg goed voor hem.' Zei ik en gaf de pokeball.Sorake stopte de pokeball in zijn zak.
'Ik heb nog iets voor jou maar dan moet je even je handschoenen afdoen.Hij houd van de warmte van handen.' Zei Sorake.hij?Is het een pokemon?Sorake haalde zijn hand achter zijn rug vandaan en stopte het kleine wezentje in mijn handen.Ik keek ernaar.
'Hij is vanaf nu voor jou.' Zei Sorake.



Wat langer hoofdstuk speciaal voor jullie.En aaah is pidgey niet schattig?
A kid from Mirro Town
With a brand new world to see
I don't know what's ahead
But it won't get the best of me

There's so much to learn
And battles to be won
I've advanced so far
And still there's always more to come

Take a step ahead and I'm on my way
Gonna start all over again

I wanna be a hero!
Pokémon Advanced!
I wanna be a hero!
Give me just one change
And the future will decide
If there's a hero buried deep inside
I wanna be a hero!
Pokémon!

Reageer (3)

  • Organism

    Vet, snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Amami

    Aaaah Pidgey is zo schattig.
    Veder ^^

    1 decennium geleden
  • Allysae

    ahwwwwwwwwwwww
    cute
    hihi gefeliciteerd
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen