Foto bij 20:the games begin:The teams will be selected

'Naruto opstaan of je komt nog te laat'zei Kakashi die binnen kwam met een kruk onder een arm.Naruto en Sai waren gisteren genezen door Sakura.'We hebben een verassing.'zei hij.Omdat Naruto niet vroeg gewekt wouw worden riep hij.'Loop naar de maan ik wil...wat wacht o ja de wedstrijd.'Naruto sprong uit zijn bed deed snel een T-shirt aan maar deed zijn ninja hoofdband niet om.'Moet je niet...'begon Kakashi maar hij besloot om het nu maar te laten.'Als we niets snel zijn komen we te laat.'zei hij.'Te laat voor wat?'vroeg Naruto.'De indeling van de teams natuurlijk dacht je dat je het alleen moest doen soms?'Naruto keek hem verward aan.'Dus niet in de gewone teams of individueel ?'vroeg hij.'Nee per twee we gaan zo meteen namen trekken ,kom op anders komen we nog te laat!'

Naruto en Kakashi verschenen op het trainingsveld.'Waar bleef je toch ik dacht al die komt niet!'zei Kiba tegen Naruto.'Hoe gaat die ouwe makker?'Naruto zei niets terug.'Oh dit is allemaal zo vervelend.'hoorde Naruto een stem zeggen en hij keek naast zich.'Shikamaru !Dat is lang geleden.'zei hij .'Ja he ,o kijk het begint'de senseis kwamen naar voren.'We zullen jullie niet op houden we gaan meteen namen trekken en dan komen de wedstrijd aan zijn begin.'zei Guy sensei.'De eerste ....Sakura en Lee!'Lee begon te juigen maar Sakua ging gewoon op hun plaats staan naast elkaar bij een bordje team 1.'De volgende Ino en Sai.'ze wandelde naar hun plaatsen.'Nu...Wow dit is...Hinata en Nenji.'zei hij.Ze kwamen naar voor.'Oh man!die twee als ik nu maarbij iemand goed zit.'zei Shikamaru.'Oké dan nu Tenten en Shoji.'ook zij kwamen naar voor.'Zet hem op.'zei Shikamaru tegen Shoji.'Ja je kan het.'zei Naruto.'Naruto Uzumaki en Shikamaru Nara!'riep Guy.Zonder iets te zeggen wandelde ze naar hun plek.'Sorry ...ik weet dat je iemand goed wouw..'zei Naruto onzeker.'Meen je het?Jij bent juist de enige waar ik bij wouw zitten!'Naruto keek op en zag een glimlach op zijn gezicht.'Kom Narutto bijna iedereen is al klaar ga je hoofdband halen.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen