Foto bij 27, April Clearway.

Normal

Toen ik mijn ogen opende, zag ik Liam nog heerlijk liggen slapen. Zo zachtjes mogelijk stapte ik uit het bed en pakte ik een sweater van Liam die ik over mijn pyjama, die bestond uit een simpel hemdje en een joggingbroek, aandeed. Ik liep de trap af naar beneden en ging aan de grote eettafel zitten. Ik zou nu van alles kunnen doen, maar omdat ik nergens zin in had, besloot ik om mezelf te verplaatsen naar de bank en daar tv te gaan kijken. Toen zelfs daar niks leuk op was te zien, moest ik toch iets anders gaan doen. Omdat het nog best vroeg was besloot ik om maar terug in bed te gaan liggen. Ik liep de trap weer op en ging weer in het bed liggen. Ik nestelde me tegen Liam aan, die zijn arm om me heen sloeg. "Goedemorgen", fluisterde hij zachtjes. "Goedemorgen, heb je lekker geslapen?" Hij knikte waarna hij moest gapen. Een lange tijd lagen we niks te doen, gewoon een beetje te genieten van de rust. Helaas moest ik na een tijdje toch opstaan aangezien ik om 12 uur moest gaan werken. Snel deed ik wat anders aan en deed ik mijn haar en make-up. "Ik pak beneden een appel en dan ga ik." Ik gaf Liam een kus. "Veel plezier vandaag!" "Dankjewel, jij ook!" Ik liep de trap af, pakte een appel en zocht naar mijn schoenen. Toen ik die eindelijk gevonden had pakte ik mijn tas en liep ik de deur uit.
Toen ik aankwam had Cloë net haar spullen opgeruimd. "Hee April!" Ik zei hallo terug, waarna ik mijn spullen opborg. "Woon je nog steeds bij Liam?" "Ja, ze zijn daar allemaal hartstikke aardig voor me." "Mis je niemand van thuis dan, je zusje, je ouders?" "Mwa, soms, maar ik vermaak me goed zo. Het enige waar ik mee zit is school, Vanity belde me gisteren en vertelde dat er geroddeld word dat ik zwanger ben en dat ik een of andere ziekte heb." "Tja, mensen roddelen toch wel."


Sorry dat het zolang duurde, ik was op vakantie (:

Reageer (1)

  • Yestherday

    Super Mooi<3
    En geeft niks, fijne vakantie gehad?
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen