Ik heb de proloog in het engels en nederlands geschreven!
waarom?
Nou in het engels vind ik hem beter maar sommige mensen zijn niet zo goed in engels of hebben er geen zin in dus voor die mensen is die ook in het nederlands. De rest van de story zal gewoon helemaal Nederlands zijn hoor!

"I like you. Would you like to go on a date with me?" he asked "Sorry, i don't do love. It's all fake. Being faithful and willing to share the rest of your life with someone? No thanks" she said, "let me show you that it's worth it" he replied. "to me it's all just a game" she said again, "in that case, let's play a love game, if I win, I’ll prove you that it can be more than just a game" he replied. "and if you lose?" she asked, "then you were right and love doesn't exists" he answered. "in that case, the game is on" she said full of confidence, "explain me the rules" he said.

The rules of a love game:
1. Nobody can know about the game, it has to look real.
2. You've got 3 lives, just like in every game.
3. There are no cheats, no ways to increase the number of lives you have.
4. It's just like a relationship, dating and everything included.
5. The first to say 'I love you' when nobody else is around, loses a life.
6. If you cheat, you lose a life.
7. If you tell someone about the game you lose a life.
8. You can quit any time, but still nobody can know about the game.
9. If you lose all 3 lives, you lose the game.


"Do you accept the terms and agreements?" she asked, "how about dinner and a movie tomorrow, let's say around eight?" he answered.




"ik vind je leuk, zou je een keer met mij uitwillen?" vroeg hij, "sorry, ik doe niet aan liefde. Het is allemaal nep, trouw zijn en instemmen om de rest van je leven met iemand te delen? Nee dank je" zei ze, "laat mij bewijzen dat het, het waard is" reageerde hij. "voor mij is het allemaal maar een spelletje" zei ze weer, “In dat geval, laten we een liefdes spel spelen, als ik win, zal ik bewijzen dat het meer is dan een spelletje” reageerde hij. “en als je verliest?” vroeg ze, “dan heb je gelijk en bestaat liefde niet” antwoordde hij. “in dat geval is het spel begonnen” zei ze vol zekerheid. “leg me de regels uit” zei hij.

De regels van het liefdes spel:
1. Niemand mag van het spel afweten, het moet echt lijken.
2. Je hebt 3 levens, net zoals in elk spel.
3. Er zijn geen Cheats, geen manieren om het aantal levens te verhogen.
4. Het is net als een relatie, afspraakjes en alles inbegrepen.
5. De eerste die zegt ‘ik houd van jou’ als er niemand anders bij is, verliest een leven.
6. Als je vreemdgaan, verlies je een leven.
7. Als je iemand verteld van het spel, verlies je een leven.
8. Je mag stoppen wanneer je wilt, maar nog steeds mag je niemand van het spel vertellen
9. Als je alle 3 je levens verliest, verlies je het spel.



"Ga je akkoord met de voorwaarden en afspraken?" vroeg ze, "wat dacht je van een etentje en een film morgen, laten we zeggen rond acht?” Antwoordde hij.

Reageer (1)

  • TSNeverland

    Volgens mij super leuk!!!! kben dus je eerste abo... Niet stoppen de rest komt vanzelf!!!
    xx<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen