Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • tequilaxash

    Curiosa is goed dat is mooi <3

    1 decennium geleden
  • Celin

    naam: Nina Parker
    geboren(het liefst 16 jaar of ouder): 17-05-1995
    uiterlijk(het liefst een foto): Picture
    woonsituatie(woonplaats is sowieso Londen): In Londen, in een klein appartement met haar stiefzus.
    opleiding/beroep: Net afgestudeerd, ze zat op een muziekschool. Samen met haar stiefzus en beste vriendin heeft ze besloten om een jaar te 'leven' voordat ze aan het werk gaan. Als klein baantje om toch dat jaar te overleven treedt ze af en toe op in een café. Na het jaar probeert ze haar droom als zangeres waar te maken.
    favo one direction boy: Harry
    hobby's: Lezen, hockey, zingen, muziek luisteren en piano spelen.
    karakter eigenschappen: Ze is een stil meisje als het gaat om vreemden en mensen die ze niet goed kent. Zodra ze met alleen maar vriend(inn)en is, heeft ze meestal het hoogste woord. (verwar dit niet met bazig of iets dergelijks, ze is gewoon duidelijk aanwezig) Ze houdt ervan om te luisteren, daarom nemen goede vrienden haar ook snel in vertrouwen; ze luistert aandachtig en geeft altijd eerlijk haar mening, ze is niet bang voor de reactie van mensen. Ze vertelt nooit iets door als daar om gevraagd word.
    extra: Haar vader is er vandoor gegaan toen haar moeder vertelde dat ze zwanger was. Toen Nina twee jaar oud was, trouwde haar moeder met een andere man. Die man had ook een dochter waarmee Nina goed op kan schieten. Ze beschouwen elkaar als echte zusjes en vriendinnen die elkaar alles kunnen vertellen.

    1 decennium geleden
  • SilentTears

    naam: Lucinda
    geboren(het liefst 16 jaar of ouder): 20
    uiterlijk(het liefst een foto):


    woonsituatie(woonplaats is sowieso Londen): Eigen huis
    opleiding/beroep: Bloemist
    favo one direction boy: Louis en Niall
    hobby's: Schrijven, gek doen, schilderen en lezen en natuurlijk muziek !!
    karakter eigenschappen: Druk, lief, beschermend, heel gemeen als ik je niet moet
    extra: van mezelf lichtblond haar en heb blauw groene ogen en ben als de dood voor spinnen (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen