"Audry!" gilde ik, "Katelynn!" riep mijn ex-schoonzusje terug. "hoe was school?" vroeg ik en Audry begon te vertellen.

naam: Audry Mclaren
geboren:19-01-1996
uiterlijk:



woonsituatie: Woont alleen met haar broer.Haar ouders zijn 2 jaar
geleden omgekomen in een ongeluk.
opleiding: ze studeert rechten en wil later jeugdrechter worden.
hobby's: gitaar en piano spelen en ze voetbalt.
karakter: Audry is een rustig en stil meisje.Ze is een sterke meid maar verbergt dat.

Ik kon Audry via haar broer met wie ik een tijdje iets had, toen we erachter kwamen dat er geen gevoelens waren, besloten we vrienden te blijven.

Naam: Giovanni McLaren
Geboren: 05-09-1989
Uiterlijk: 


Woonsituatie: met zijn kleine zusje.
Opleiding/beroep: barman

Gio was eigenlijk de enige jongen die mij niet geplayed had, daarom vond ik het zo jammer dat liefde niet echt was. Net als mij gelooft Gio er ook niet meer in, maar voor Audry's best wil zeiden we er niks over, als zij gelukkig was en erin geloofde gingen wij haar dat niet vertellen.

"ga je vanavond nog uit Kate?" vroeg Audry toen ik de auto voor haar huis parkeerde, "denk het wel, hoezo" vroeg ik. "ik wil een keertje mee, maar van Gio mag ik niet. Misschien mag ik wel met jou mee, zou je het willen vragen?" smeekte ze, "tuurlijk, daar ben ik je zus voor" antwoordde ik.

"Gio, mag ik Aud. vanavond mee nemen?" vroeg ik onder het eten, "daar komt niks van in!" antwoordde hij meteen, "ah kom op, ze is al 16 en ik zal goed op haar letten. Ik zal geen druppel drinken zolang ze bij me is" zeurde ik door. "oké, maar ik kom haar om half 2 ophalen en ze mag 1 drankje meer niet!" zei hij streng, "komt goed, ik zal goed op haar letten, erewoord!" beloofde ik en Audry vloog me om mijn hals.

Reageer (3)

  • XSanneLovex

    gaaf snel verder!!<3

    1 decennium geleden
  • catotie

    love it ,snel verder(Y)

    1 decennium geleden
  • S_tyles

    (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen