Foto bij I'm a model, youre my love -Jackson Rathbone- 10

Deel 10 =D.

Ik heb al iemand voor in de serie ^^.

-Delfie pov.-

Hoe graag ik ook met Jackson wil praten het kan gewoon niet.
Hij is niet goed voor mijn carriere. En normaal zou een gewoon mens kiezen voor de gene van wie ze houden. Maar ik heb eigenlijk geen keus, want Natasha kan iemand echt kapot maken voor de pers.
Dat heeft ze ooit gedaan bij Nina, zij stopte omdat ze ook op iemand verliefd was.
Door Natasha heeft ze zelfmoord gepleegt...
Heb ik ooit gezecht dat Natasha een schat is?
Daar kan ik nu echt niet inkomen. Maar genoeg gedacht, snel oefeningen doen om af te vallen.


*tijdsprong van 1 maand*

Jackson en ik hebben nog heel vaag contact. Eigenlijk al bijna niet meer.
Met mijn modellencariere daarentegen gaat alles perfect.
En toch heb ik het gevoel alsof ik iets mis, een vriendin? Jackson? Eten?
Ja, eten. Ik ben die 5 kilo natuurlijk al lang kwijt. Zelfs meer! Ik ben ongeveer 10 kilo kwijt op één maand. Dat is dus echt geweldig.
Natasha is zo trots op me. Ze zegt dat iedereen nu enkel nog naar mij kijkt.
Vandaag is weer een badpakkenshow. En er komen weer al acteurs kijken!
Het lijkt wel een deja vu...

-Jackson pov.-

De maand ging traag voorbij. Delfie antwoord nooit meer op mijn smsen. Hoeveel ik er ook stuur. Ik ben al een paar honderd euro kwijt aan haar.
Maar ik krijg hier en daar eens een antwoord. Vooral heel korte, niet echt veel tijd nemende berichten.
Vanavond gaan we weer kijken naar een modeshow van Natasha. We gaan namenlijk New Moon opnemen. Er zit ook een nieuw meisje bij de cast. Ik ken haar nog niet maar ze gaat Jane spelen.
Mijn gedachten zijn bij Delfie. Ik hoop zo dat ze ook op de catwalk gaat lopen!

Next?
Reactie's (A)

Reageer (10)

  • Sense

    VERDER <3333

    1 decennium geleden
  • SoofXD

    Leeeeuk!! En hij is oook leuk(H) Maaaar snel verder!! xD

    1 decennium geleden
  • kayleejm

    wilt u heeeeeel maar dan ook heeeel snel verder gaan, uw quiz is geniaaaaal , <3
    x

    1 decennium geleden
  • Nelekee2803

    ouh mooi !!!<3
    verder !!!(H)

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    heeel snel verder :D:D:D:D:D:D:D
    (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen