Foto bij Minato

'Hey ik ben Obito!'zei een jonge.'Hey.'zei Kakashi rustig.'Waar blijft die man toch?'vroeg Obito.'Gewoon geduld hebben man.'zei Kakashi.'Geduld heb zelf eens geduld jij was hier ook al vijf minuten te laat!'zei Obito die zijn vuist balde.'Rustig man.'zei Kakashi.'Oké sorry misschien ging ik iets te ver.'zei Obito.'Jongens rustig.'zei Rin.'Ik denk dat ik iets hoor.'plots vielen de lichten uit.'Help!'hoorde Kakashi Rin roepen.'Rin wat is er!'riep Kakashi terug.'Hey wat is di....?'Obito stopte op eens en er was niets te horen.Plots hoorde Kakashi toch iets.Een gesuis ....Het geluid van Kunais.'Wie je ook bent ik krijg je wel.'zei Kakashi heldhaftig.'Hier!'hoorde hij iemand roepen.'wat?'Kakashi werd plots vastgebonden en weer hoorde hij gesuis.Maar!Niet van gewone kunais.Een drietand-kunai!'Vuurstij:vuurbal jutsu!'riep Kakashi.Een kleine vuurbal vloog door de lucht en verlichte de kamer.Obito en Rin zaten vastgebonden met een prop in hun mond.Voor Kakashi stond iemand in kleren van de stad en hij had blond piekerig haar en een drietand kunai in zijn hand.'Wel,wel een kleine vuurspuwer.'zei hij.'Jij bent blijkbaar de meest belovende van het team!'zei de man.

'Wat U bent onze sensei?'riep Obito verontwaardigt .'Ja en jij bent niet voorbereid!Noem jij jezelf een Uchiha je had de scharingan kunnen gebruiken om mij te zien!'zei de man.'Oja ik ben Minato zoals ik al zei en jullie sensei.'Kakashi keek op.'U bent getraind door Yiraja.'zei Kakashi.'Inderdaad.'zei hij.'Heeft mijn vader soms gevraagd om strenger te zijn voor mij!'riep Obito.'Wat maakt het uit dat moet ik ook voor hem.'en hij wees naar Kakashi.'Oké dan wat jij wilt.'zei Obito boos.'Ik verwacht jullie morgen op het trainingsveld.'zei Minato.Neem al jullie spullen maar voral vaardigheden mee.'Kakashi en Obito knikte en keken elkaar aan.

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen