Foto bij 21:Hyuga's turn

'Oké we beginnen ,het team da gaat beginnen is team Neji en Hinata!'riep Kakashi.'Oh ik heb zo'n medelijden met de gene die daar tegen moeten.'zei Shikamaru.'Roep maar niet te hard of seffens ist jou beurt.'blafte Kiba die bij Shino in het team zat.'Tegen Sai en Ino!'riep de sensei.'Wat,'riep Ino .'daar kunnen we toch nooit tegen op!'
'Je hoeft niet bang te zijn e gaan ons best doen en winnen de wedstrijd.'zei Sai rustig.'

'Oké dit zijn de regels:Ieder team duit een kapitein aan de andere moet luisteren naar zijn leider.Maar dat is niet alles de tweede persoon mag maar één enkel onderwerp kiezen,die zijn:Verdedigen,aanvallen of balans.'zei de sensei.'Schrijf op een papiertje wat jij kiest en geef het af aan de sensei ,zij kijken of je jezelf aan de regels houd,begrepen ?'Hinata en Ino pakte een papiertje en schreven op wat zij zouden doen.'Oké klaar?Nenji en Sai als kapitein en Hinata verdedigend en Ino aanval.'riep Asuma.De kinderen wisten niet dat de sensei gewoon gingen zeggen welk onderwerp ze kozen maar het kon hun niks schelen.'Star!'Neji bleef staan maar Sai viel aan.'Dom.'zei Neji'Nu Hinata!'riep hij.'Wat zet hij haar nu al in?'Hinata kwam op het veld gevlogen.'Pak aan.'ze begon met haar armen te zwaaien.Sai voelde zich langs alle kanten geslagen worden en vloog achteruit.'nu Ino!'riep hij.'Flower bomb.'ze gooide bloemen met een bom er in verwerkt.Neji deed rustig een stap opzij en de bom miste.'Is dat alles wat je hebt?'Sai tekende op een rol en er kwamen hond achtige beesten uit.'Wat?ze vielen Neji aan en hij vloog op zijn rug.'Zo gemakelijk krijg je me niet!8 trigrams 64 palms!'Hij sloeg Sai zo wat in elkaar.'Slagen...te snle ....om...te ont-....wijken.'zei hij.Hij wankelde even.'Hinata?Maak hem af wil je.'Ze kwam naar voren en deed hetzelfde als daar voor.Sai vloog door de lucht hij lag met zijn zugop de grond en pakte zijn kunai.'Wat ga je doen ?Je kan amper staan?'Plots hoorde Neji een knal en vloog voorover.'Wat?'Sai had aan Ino met de reflectie van het licht een boodschap gegeven om aan te vallen.'Jij idioot!'riep Neji.'Dit komt je duur te staan!8 tigrams 64 palms!'Hij viel weer aan.Even dacht sai dat hij hem had kunnen ontsnappen maar niets was minder waar.'AU!'Sai lag op e grond.Kakashi stapte naar voren.'Heel het medisch korps hij is goed toegetakeld!'

'De volgende zijn team Lee en Sakura tegen Tenten en Shoji!'Sakura pakte meteen en kaartje en Tenten deed het zelfde.'Het zie er naar uit dat de meisjes weer de twede man zijn .'zei Tenten en Sakura gaf een vriendelijk knikje terug.'Klaar?Sakura Balans en Teten verdedigend mogen de beste winnen.'

Reageer (1)

  • Luckey

    Omg
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen