Foto bij Tre

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Lix

    OMG! _O_ Ben verslaafd!

    1 decennium geleden
  • cullen1

    snel verder!! xxx

    1 decennium geleden
  • EmilyStyles

    Snel verder!!! love your story(H)(H)

    1 decennium geleden
  • BeautyBitch

    snel veder, echt een awesome verhaal net als al je andere verhalen. Ik word abo

    1 decennium geleden
  • amores

    AAAAAAAAAAAAAAAAAH, OMGOMGOMG!! Dit is echt geweldig! Met dit verhaal eindelijk geen rozengeur en manenschijn, met en lieve jongen en een lief meisje, nee, gewoon een bitch die iemand als Eddie durft af te bekken! Jeeeeeeeeeeeeuuuj, I like!! Nog steeds blijft jou goede schrijfstijl me verbazen, en de manier waarop je jezelf steeds verbeterd! Begrijp me niet verkeerd, Je eerste Jasper story was ook super goed, maar dit verhaal is nog beter, en een jaar geleden had ik nog gedacht dat dat niet mogelijk was!! Hhaha, en je hebt het weeeeer voor elkaar! Ik ben officieeel verliefd op deze story geworden! EN ookal zijn we pas bij hoofdstuk 3, je hebt me nu al te pakken! Weetjee, ik vind het echt dom als mensen bij hun hoofdstukken zetten: EERSTE HOOFDSTUKKEN ZIJN ALTIJD SLECHT! Neee, dat is niet waar, mensjes, kijk maar naar Leanne!! Hahah, ik zit nu met een masker op en moet nog ongeveer drie minuten wachten, dus ik blijf lekker verder typen!! EN weetjee, ik ga dit verhaal voor de derde keer een kudo geven! Hoeveel abbo's heb je eigenlijk?? Even kijken... 14!! Wel done! En ik vermoed dat die 14 abbo's zich nog gaan vertienvoudigen! Fuuuck, nu pas besef ik me dat ik ben vergeten reclame bij mijn hoofdstuk te maken! Kuuut, neee, nu moet ik huilen!! Okeee, nog een reden dus om vanaaf te activeren! Okeee, nog één minuuut te gaan! Auuuw, het masker begint te tintelen en dat vind ik niet leuk! Maarjaaa, zo heb ik weer een straaaaaaaaalende huid:) Jeeeej, me happy!! Okeee, nog 24 seconden! Dat wordt doortupen! Jij hebt al een paar minuten geleden een bericht in mijn gastenboek geplaatst, dus je zal je wel afvragen waarom ik niet reageer! TIMEEER! Okeee, ik moet gaan, KUDOTJUUUH (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen