et duurde ff maar hier is hst 7!!!!!

vnuit Nessie ;)

meer bij 2 reacties;)

Renesmee

Ik rende snel en haastig door een veel te licht bos. En ookal was het zo licht, ik zag niks behalve dat wat aan de andere kant van het licht ligt. het bewoog niet, het andemde niet. Er was niets levend aand de roodbruine hoop haar en vacht. Iedere stap dat ik dichter bij kwam, kwam ik verderaf.
'JAKE!!!', ik schrok wakker, en hij ook.
'He wat??!!'
'Nee, sorry, ik had een nachtmerrie'
'Met mij? Ben ik dan zo eng?'
'Haha nee je bent niet zo eng'ik knipoogde'Het was meer dat je gewond was'ik keek een beetje beschaamd.
'Je hoeft je niet te schamen, lieverd. Als je droomt worden je grootste angsten waarheid. Het verbaast me alleen dat dat jou grootste angst is.'
'Wat dacht jij dan wat het was, ik bedoel mijn grootste angst?'
'Ik dacht meer aan zelf gewond raken dankzij mij'
'Jij moet eens niet zoveel afluisteren'We lachte een beetje totdat iemand mijn naam riep.
'Renesmee Carlie Cullen!!!!'het was tante Alice
'Ja tante'zuchte ik terwijl ik naar De deur liep om hem open te maken. Ik had hem opslot gezet voor wat privicy, in zoverre dat kan in een huis met 8 vampiers.
'Waarom moet ik van Rosalie horen dat je twee keeer hetzelfde aanhad, Wij gaan NU winkelen'
Ik zuchte heeeeeeeeeeel diep.'Oke Alice ik kom er zo aan' Op zicht winkelen op de Alice manier is wel leuk. Ze kreeg zoveel gratis, dat het bijna niet meer normaal was.
'Oke je hebt 1 minuut en dan kom ik je halen. We gaan met de porsche'
Yes de porsche. Ik draaide me om naar Jacob, die met een grijns op zijn gezicht.
'Wat?'
'Winkelen, meent ze dat nou serieus?'
'Ja, ik denk het'
'Nog een halve minuut' Hoor ik vanaf de gang
'Nog een halve minuut' zei ik lachend tegen Jake.
'Ja, ik hoorde het' Zei hij ook lachend.
Hij gaf me een kleine zoen, en duwde me mijn kamer uit.
'Ik wou net naar binnen stormen'Zei Alice met een nog grotere grijns op haar gezicht.
'Jaja, dat zal wel'zei ik.
Ik rende met Alice het huis uit, stapte in de porsche en we reden naar LA, Alice haar favorite shopstad. Maar ergens wist ik dat het niet alleen om het shoppen ging, maar daar kom ik straks wel achter...

reacties???? ahhhhh toeeeeeee

Reageer (5)

  • Glory

    Vet koel! Rijden ff naar LA om te shoppen!
    Next time als ze gaan roep me ff, dan ga ik mee!!!

    1 decennium geleden
  • MoonLove

    haha ik ga mee shoppen megastoer haha xD

    1 decennium geleden
  • SoofXD

    Leeuk(L) Snel weer verder schrijven!!

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    LEeeukkK!!! Snel verder!!1

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    more!!!!!! is echt zoo leuk!!!!!:D(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen