Foto bij Narcissa's anger

Narcissa kwam binnen.'Hey Draco wil je even...'ze bleef stokstijf staan.'Wat doet...?'zei ze .'Mam we kunnen het uitleggen.'begon Draco.'Dat geloof ik graag...wacht even "We"?'zei ze.'Ja ik en pap...'Lucius kwam binnen .'Hey schat.'zei hij alsof er niets aan de hand was.'Wacht...Schat?Wat doe je hier?'vroeg hij.'Jij was toch naar de verduisterde maan steeg?'ze was versteend van haar al lang gestorven schoonvader te zien.'Wat doet je vader hier?'vroeg ze aan haar man.'Kom even mee naar boven met mij.'zei Lucius.'Ik leg het je uit.'

'Je hebt wat?'riep ze.'O als de schouwers maar niet achter je aankomen of al niet achter je aan zitten.'zei ze bezorgd terwijl ze naar buiten keek of er al niet iemand was om haar man te arresteren.'Eerst een toverstok stelen en dan Draco naar het verbodenbos laten gaan om de steen der weet ik veel te gaan halen,Ben je geschift?'Lucius schudden zijn hoofd. 'Snap je het niet we worden de belangrijkste familie in de tover geschiedenis , weet je wel niet hoe beroemd mijn vader was.'schepte Lucius op.'Je snapt het zelf niet,'knarsetanden ze terug.'hoe denk je dat ze gaan reageren als ze zien dat zo'n beroemde tovenaar uit de dood is gestapt'zei ze.'Misschien kunnen we zeggen dat we hem achter gehouden hebben.'stelde Lucius voor.'Ben je gek hij had drakenpest en at op zijn leeftijd hij ziet er jonger uit dan ik hem ooit gezien heb.'zei ze.'Maar...'stribbelde Lucius tegen.'Nee stuur hem terug.'zei ze met haar vinger naar hem wijzend.'Laat me mijn plan nog eens uitleggen.'zei Lucius en hij begon het hele plan nog eens tegen zijn vrouw te herhalen.'Goed zo?'vroeg Lucius.'Ja mar daarna gaat hij weg.'zei ze.'Na dat ik Zweinstein heb overgenomen ja.'zei Lucius.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen