Foto bij Light 70'

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • WilisaBeth

    spannend natuurlijk net als ik op vakantie ga ..:((
    succes met je verhaal en als ik terug kom ga ik je gek maken van reacties<3
    xxx<3(H):$

    1 decennium geleden
  • quotelover

    JA! YOU GO GIRL! Dit is zo hip! Ik had het helemaal niet verwacht dat dit zou gebeuren in het begin! Echt heel goed! *slijm-modus* Oh en je schrijft ook nog eens super goed! Congratulations! Hihi ik weet niet waarom maar dat klinkt nu eenmaal leuk! En je krijgt een knuffel van Arnold de Walvis! Wie dat is maakt verder niet uit maar hij is heel vredelievend en knuffelt alleen goede schrijfsters.... En ik weet waarom Harry zo gebrand is op het vinden van haar! Ik heb namelijk mijn detective-skills uit de lade gehaald, het stof eraf geblazen en meteen gaan graven. Dus daarom denk ik dat hij haar leuk vind =) Slim hè? Meegerekend dat er Harry Styles in de titel staat.... *proud-face* En ik vind Carmen ook heel lief! Ik ga een bloemetje voor haar kopen! Eigenlijk vind ik elk karakter dat jij verzint leuk! Ook Owen... Ik heb mezelf namelijk aangepraat dat hij een moeilijke jeugd heeft gehad en nu gedwongen word om dit te doen, ook heel slim van mij =) Maar zij en Harry moeten wel bij elkaar komen, ik heb altijd gezegd dat ik happy single ben maar ik vrees dat dat niet de zuivere waarheid is, romantiek! Iemand?! Joehoe! Nou, oké dan niet, dan trouw ik wel met quizlet. *mopper* Ik had een lange reactie belooft dus ga ik ook mijn best doen! Mission accepted! Booyah! Maar ik zie dat ik nog niet met dure woorden heb gegooid dus dat moet ook nog even. Ik wilde u namelijk vriendelijk verzoeken om ons van een nog niet gepubliceerd deel van uw uiterst vermakelijke boekwerk te voorzien. En anders heb ik altijd nog mijn leger stokstaartjes achter de hand. *grijnst gemeen* Ook ga ik nog even de nodige Epic (met hoofdletter) smiley's toevoegen: (dance)(yeah)(cool)(hoera) (Dit reflecteert namelijk mijn hyperactiviteit die momenteel de kop op steekt) Oh en het is spannend! Zoals mensen onder mij al opgemerkt hadden... En toen kwam de chagrijnige brandweerman die bijna met pensioen gaat met de grote spuit en blies met veel tegenzin dit onzin verhaaltje uit!

    (doeg)

    xx

    1 decennium geleden
  • smileforyou

    spannend! verder xxxx

    1 decennium geleden
  • Caylen

    Oeh oeh oeh, spannend!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen