Foto bij 17.

Mijn ouders zijn zo lief! Er woont niemand bij ons in de buurt van onze familie, en al mijn vrienden zijn op vakantie. Maar toen besloten mijn ouders dat het tijd was om eens naar mijn oom en tante te gaan, en nu kan ik op internet! <3 Bedankt voor de berichtjes, liefjes. Much appreciated.
Those moments you just really want to stretch into eternity.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • GossipGirl21

    Mooi het is zo mooi :)

    6 jaar geleden
  • ZeroGravity

    Dit is een inhoudsloze reactie. Het enige punt hiervan is dat ik wil dat je weet dat ik deze geweldige story niet vergeten ben -and God, I still love it so badly-, maar dat ik op vakantie was, vóórdat ik alles bij ga lezen en dan een langere reactie te plaatsen op het laatste hoofdstuk dat je gepost heb als ik klaar ben met alles wat ik nog altijd awesome vind.
    <3

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    Ijgvierajgvjb zo cutiepies zijn ze!

    1 decennium geleden
  • fijota

    Ik heb echt 10x op het knopje "Volgend Hoofdstuk" geklikt, maar er kwam niets >_< Nu moet je me weer happy maken door een nieuw hoofdstukje te posten (flower)
    Ik ben je nieuwe abo <3
    Snel verdergaan hoor! Jij moet meer abo's hebben! Daar ga ik wat aan doen (A) Gnegnegne (:

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    oehh...ben benieuwd hoe deze date afloopt en of er nog een volgende volgt.

    snel verder pleas!! (flower)(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen