Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 45

Vanuit Shelly Roze Vanuit Lucas Blauw

Er zijn nu al weer twee dagen voor bij en nog niet gevraagd en Lucas heeft me even min gevraagd. Vandaag moet het lukken het is nog maar twee dagen voor het feest. Daar had je Lucas en Danny die zijn ook altijd samen ik moet Lucas maar gewoon even mee vragen naar een andere plek. Ik lopen naar de Jongens toe en groet ze vrolijk. Na Hoi Shelly te hebben gehoort van beide Jongens vraag ik Lucas of ik hem even alleen kan spreken. Als Lucas zegt dat hij dat goed vind lopen we een eindje het bos in. Als ik nog even om kijk zie ik dat Danny zijn duim op steek succes betekend dat hij weet dat ik Lucas leuk vind, dus ik lach nog even naar hem en loop dan verder door met Lucas. Als we een eindje gelopen hebben ga we samen onder een boom zitten. Ik kijk Lucas aan hij vraag me wat ik wilden vragen. Nu moest het dus gebeuren. Ik wilden vragen of je met mij naar het Feest wilt Vrijdag zegt ik. Ik verbaas me hoe makkelijk het er deze keer uit kwam.Ze vraag mij voor ik haar kon vragen. Ik antwoord natuurlijk met Ja. Ik zie dat Shelly stralend naar me kijkt. Ik wil haar zo graag zoenen van blijschap maar ik durf het niet. Ik pak wel haar hand en loop met haar terug naar het bos uit. Uit mijn verbazig is Danny in geen geuren of kleuren meer te bekennen. Ik Lach naar Shelly. Ze bloost lichtelijk als ik het goed zie. Ik denk dat ze me misschien toch ook leuk vind ik ga haar zoen Vrijdag ook al is het: Het laatste wat ik doe.

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    Ahhhw, (H) Goed zo Shelly, hij vind jouw ook leuk!
    Snel verder! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen