Foto bij Help! ik ben verliefd op mijn beste vriend. wat nu ?!? hoofdstuk 46

Vanuit Shelly

Morgen is het zo ver vanavond eerst nog een lekker Sleepover party met de meiden. Ik praat Met Lilly over dat ik met Lucas naar het feest ga al Vanessa zich er mee bemoeit, ga je serieus met Lucas vraagt ze bewonderd. Ja ik ga met Lucas en ik ga hem misschien ook zoenen zeg ik waardoor Vanessa gelijk weg gaat. Ik had altijd al het gevoel dat ze Lucas ook leuk vond. Lilly begint weer over Danny dat hij mij gevraagd had en ik gewoon nee kon zeggen. Daar hadden we het al sinds het was gebeurd zo vaak over gehad. Ik vertelde had Danny het ook al wel zag aan komen dat ik Lucas leuk vond. Waardoor Lilly gelijk op hield met Zeuren over dat onder werp. Ik wilden net even gaan liggen toen ik een kussen tegen mijn hoofd geslagen kregen door Sofie kussen gevecht riep ze hyper. Ik sloeg haar tegelijker tijd met Lilly met een kussen terug en zo ging het nog ff door. Tot de coutch binnen kwam om ons tot stilte te bannen het was toen ook wel al 2 uur s'nachts. Met mij gedachten bij Lucas viel ik al snel in slaap. Ik droomde over onze kus het voelde zo warm en lekker aan. Later werd ik wakker werd bleek dat ik gewoon mijn kussen onder gekwijlt had balen! Snel kleden ik me aan deed mijn make-up op en liep ik naar beneden voor het ontbijt. Ik kwam Danny tegen en we liepen samen door naar de ontbijtzaal. Na het ontbijt gepakt te hebben en we aan de tafel zaten. Begon Danny over dat hij had gehoord dat ik en Lucas samen naar het feest gingen hij vroeg me of ik Lucas gingen zoenen op dat moment echter kwam Lucas ook aan ons tafeltje zitten en kon ik natuurlijk niks meer zeggen. Ik Knik alleen even maar Danny bleek dit te begrijpen.

Reageer (1)

  • One_Umbrella

    YAY! Er was gewoon nog een hoofdstukje! (flower) Dankje!
    Snel naar het volgende Hoofdstukje! Snel verder! (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen