Foto bij 26. || Rainbows ||

Over een paar hoofdstukjes komt er iets schokkends... (vind ik...) ik ben er eigenlijk helemaal niet tevreden mee en heb zo'n vermoeden dat jullie raar gaan opkijken van de wending die t verhaal neemt... OMG, ik klink vet serieus xD
ik heb weer een voorraadje dus ben lekker roekeloos aan het activeren :)
oké als jullie het volgende raadsel ontcijferen; activeer ik weer een stukje.

RAADSEL:

Ik heb een hoofd, maar praat niet. Ik heb vier poten, maar ik loop niet. Wat ben ik?

"NIALL?! NIALL?! NIAAAAAALL?" riep een stem lichtelijk in paniek. Ik wreef de slaap uit mijn ogen voor ik ze opende en het wazige beeld van de badkamer steeds scherper werd. "NIALL!? Waar ben je?!" riep de stem weer. "Hierzo!" riep ik terug met een schorre ochtend stem. De deur werd open gegooid en Justin keek me verbaasd, en tegelijk opgelucht aan. Een rare combinatie als je het mij vraagt. "Wat doe je in bad?" vroeg hij. Hij was duidelijk blij dat hij me gevonden had. "Slhaphen..." gaapte ik en rekte me eens lekker uit. "Waarom?" vroeg Justin terwijl ik uit bad stapte en de slaapkamer in liep. De deken sleepte ik met me mee. "Omdat...." begon ik. Ik bleef staan en dacht na. Tja, waarom was ik ook al weer in het bad gaan liggen? Ik wist dat er een reden was, maar kon mijn vinger er nu even niet opleggen. Dus haalde ik mijn schouders maar gewoon op. "Ik heb ontbijt besteld." zei Justin na een tijdje. Ik knikte maar wat en pakte mijn toiletspullen uit mijn tas op mijn tanden te gaan poetsen. Lomp liep ik weer naar de badkamer en poetste daar mijn tanden. Toen ik in de spiegel keek zag ik mezelf. Logisch. Niall, dat is nou het effect van een spiegel. Zei mijn geweten bijdehand. Ik trok er spontaan een nors gezicht van. Dat wist ik namelijk ook wel.
Mijn ogen waren dof en mijn haar stond zo wild als.... Dat van een zwerver die 4 weken zijn haar niet had gedaan. Justin liep achter me langs de badkamer in en stapte de douchecabine in. "Wat ga jij doen?" vroeg ik verbaasd. De ruiten van de cabine waren van mat glas, je kon dus enkel vaag de persoon die erin zat zien. "Douchen." antwoordde Justin. "In je onderbroek?" vroeg ik net nadat hij de douche aan had gezet. "Oh godverdomme shitzooi!" vloekte Justin en zette gouw de douche uit. "Niet lachen." zei Justin nog, maar ik barstte al in lachen uit. Wie vergat zoiets nou?! "Waahhahahaha geniaaaaal!" gierde ik en liet me op de grond vallen. Mijn buik begon zeer te doen en ik kwam lichtelijk in ademnood. Mijn lachbui was echter helemaal over toen Justin zijn boxer over de deur van de douchecabine gooide en het natte ding in mijn gezicht terecht kwam. "GADVER!" riep ik meteen en sloeg het ding van me af. "Was 'ie raak?" gokte Justin gniffelend en zette de douche weer aan. Ik bromde wat onverstaanbaars terwijl ik de badkamer weer uit liep. Stomme rood met blauw gestreepte boxer...

Reageer (8)

  • FuckThisx

    Tuxedo je hebt ongelijk
    want een eenhoorn is een paard en paarden hebben benen
    want het is het een edeldier

    1 decennium geleden
  • RandomnessXx

    een taaaafeeeelll

    nu ik: 1 wat heeft 21 ogen maar kan niet zien?
    2 ik heb 54 ogen, 22 benen, 3 navels, 324 eenhoornhoornen en alle kleuren van de regenboog. wat ben ik?

    1 decennium geleden
  • philtatos

    jullie hebben het allemaal fout, natuurlijk is het geen tafel tss.
    Het is overduidelijk en baby eenhoorn in de buik van zijn moeder. die loopt niet, die zwemt in het vruchtwater en het praat niet want welke baby kan nou praten.

    1 decennium geleden
  • ClarkeGriffin

    een tafel!!!!!

    1 decennium geleden
  • DoraWalrus

    EEN TAFEEEL! :3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen