Foto bij Uitzoeken

Nadat Harry bijna een fan verbrand heeft gaan ze uitzoeken wat er aan de hand is en krijgen ze een onverwachte brief.

Harry POV

Na wat er was gebeurd hadden we een pauze genomen en kwamen we backstage samen.
Iedereen begon vragen te stellen waar ik het antwoord zelf ook niet op wist. Ik wilde bijna schreeuwen dat ik het niet wist toen er iemand een brief in mijn handen stopte en weg ging.

Verbaasd keek ik naar de brief in mijn handen. Het was een oude, handgeschreven brief in een briefomslag dat denkelijk net zo oud was.
Voorzichtig haalde ik de brief uit de omslag en begon te lezen:

Geachte,
U ontving deze brief omdat u samen met vier andere uitverkorenen de wereld zult moeten redden. Dit komt misschien als een schok, maar u was uw hele leven hier al voor gekozen, alleen bent u nu pas op het punt dat u sterk genoeg bent en uw krachten volledig voorbereid zijn op wat er te wachten staat.
Om de honderd jaar worden er vijf nieuwe helden gekozen om de wereld te redden van al het slechte. Zodra ze hun krachten kennen zullen zij deze brief ontvangen. Deze brief zal u alle info geven over wat u te wachten staat. Het eerste wat u moet weten is dat alle helden op de dag dat ze hun krachten ontdekken een kenteken op hun linkerarm krijgen. Dit teken zal OV zijn. Wat dit betekent moet u met de anderen bedenken.
De helden verschenen het eerst in het jaar 1512. Nu volgt er een lijst van de namen van al de helden van alle jaren.

1512
The Awesome Defender - Leonardo Coloci
The Sophisticated Ninja - Mohamed Rafica
The Amphibious Liberator - Felix Borti
The Invincible Defender - James Doxilur
The Fearless Surfer - Julius Ricina

1612
The Awesome Defender - Jozef Fryco
The Sophisticated Ninja - Hans Dewu
The Amphibious Liberator - Elizabeth Palik
The Invincible Defender - Zelex Frico
The Fearless Surfer - James Zaitonal

1712
Onbekend

1812
The Awesome Defender - Henri Kolis
The Sophisticated Ninja - William Defilo
The Amphibious Liberator - James Driu
The Invincible Defender - Andrew Sertix
The Fearless Surfer - Felix Grax

1912
The Awesome Defender - Leonard Hofelry
The Sophisticated Ninja - Jacob Fisher
The Amphibious Liberator - John Spratio
The Invincible Defender - Sheldon Hawper
The Fearless Surfer - Danny Mey

2012
The Awesome Defender - Harry Styles
The Sophisticated Ninja - Louis Tomlinson
The Amphibious Liberator - Niall Horan
The Invincible Defender - Liam Payne
The Fearless Surfer - Zayn Malik

2112
The Awesome Defender - Jake Bell
The Sophisticated Ninja - Will Taylor
The Amphibious Liberator - Andy Mey
The Invincible Defender - Alex Hey
The Fearless Surfer - Jimmy Cooper

Of er na dit jaar nog mensen komen is onbekend.

Nu het echte nieuws. U hebt niet alleen powers, maar ook wapens. Deze wapens kunt u alleen ontvangen als u de tests correct aflegt.

Om bij deze test te komen moet u om middernacht naar de top van de Big Ben gaan.

Leonardo Coloci



Toen ik klaar was met lezen zei ik meteen: 'We moeten naar de Big Ben!'
'Harry, nee!' riep Liam, die schuin tegenover me zat. 'We moeten het gewoon negeren, anders komen er alleen maar problemen van.'
'We kunnen het niet negeren!' roep ik zo hard dat ze het denkelijk zelfs in de zaal gehoord hebben. 'Je zag wat er op het podium gebeurde. Als dat elke keer gebeurt gaan ze vragen stellen en dan zitten we in de problemen.'
'Jongens! Doe normaal, er staat geen datum bij, dus we kunnen misschien elke dag nog gaan. Laten we er eerst over nadenken, dan zien we wel,' zegt Louis, die nu ook rechtstaat.
Ik loop kwaad weg en roep nog na: 'Cancel het concert maar!'
Het laatste wat ik zie voor ik naar buiten ga is Louis, die achter me aan komt rennen en mijn naam roept.

Reageer (5)

  • Ledecky

    Verdacht weinig vrouwen in die lijst. Dit kan echt niet meer in 2022. (cat)

    1 jaar geleden
  • Batman91

    One Direction is echt mijn favoriete groep :D

    1 decennium geleden
  • Elizabetha

    PALIK
    PALIK
    PALIK
    PALIK
    AWESOME

    1 decennium geleden
  • Ledecky

    Ik kon me toch niet inhouden ^^

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    YOU FREAKING GENIUS. I like this story.

    AND STILL: ER ZIJN TEVEEL DEFENDERS! MEWLING THIEF!

    ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen