bedankt voor het lange wachten x

Na een uur voelde ik iemand aan mij schudden. ‘Word wakker slaapkop.’ Lachte Axelle. Ik kreunde en draaide mij om. Ik zag de lichtjes van de snelweg voorbij flitsen. ‘Hoelang is het nog?’ Vroeg ik met een schorre stem. ‘Nog 5 minuten.’ Ik zocht mijn tas en nam er een kam uit. Ik begon mijn haar te kammen. ‘Weet je, je bent gevaarlijk in je slaap.’ Zei Axelle. ‘Hoezo?’ ‘Je hebt mij geslagen.’ ‘Sorry.’ Grinnikte ik. Ik stak de kam weg en ritste mijn tas toe. Niet veel later kwamen we aan op het vliegveld. Ik was een halve zombie en liet mij door iedereen meesleuren want ik wist niet goed wat er gebeurde. Uiteindelijk zaten we in het vliegtuig. Omdat ik zo traag was geweest zaten we aan het einde van onze klas. Op de stoelen voor mij zaten Casper, Wouter, Corneel en Michiel. Ik zat alleen met Axelle en had dus stoelen over. Ik keek achter mij en zag Louis, Harry, Zayn en Seppe zitten. Ik zuchtte. Zayn had dat door en keek verontschuldigend. Het veiligheidspraatje klonk door de speakers en ik deed mijn gordel aan. Ik kende het al bijna vanbuiten en sloot mijn ogen. In slaap geraken ging niet, gewoon omdat er teveel lawaai was. Ik voelde hoe Axelle opstond en wisselde van plaats met iemand. Ik deed één oog open en keek afkeurend naar Zayn die daar zat. ‘Annelies, het spijt me echt.’ Ik zuchtte en keek hem geïrriteerd aan. ‘Alsjeblieft, wees niet boos op mij.’ Zei hij wanhopig. ‘Vrienden?’ Ik dacht even na. ‘Kennissen.’ Zei ik bitchie. Hij keek mij met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik lachte en woelde door zijn haar. ‘Tuurlijk niet, beste vriend.’ Zei ik en gaf hem een boks op zijn arm. Als er 1 slechte eigenschap was van mij is dat wel dat ik niet lang boos kan blijven op iemand. Hij trok mij in een knuffel. ‘Maar laat nu Axelle hier terug zitten.’ Lachte ik en duwde hem uit de zetel. Niet veel later kwam hij terug. ‘Eu, Axelle is even bezig.’ Stamelde hij en ik keek naar achteren. Ik zag ze zoenen met Louis. ‘Laat Harry hier dan even zitten.’ Ik zag hem teleurgesteld kijken maar wisselde toch met Harry. ‘Hellow.’ Begroete hij mij vrolijk. ‘Hye!’ Antwoorde ik even vrolijk. ‘waarom wil je langs mij zitten?’ Vroeg hij. ‘Omdat wij altijd nutteloze gesprekken hebben, en dat kan ik nu goed gebruiken.’ ‘Om 6 uur in de ochtend?’ Ik knikte blij. ‘Iets gedronken ofzo? Normaal heb je altijd een ochtendhumeur?’ Ik lachte. ‘Normaal wel ja, maar niet als ik op weg ben naar Spanje.’ Hij knikte lachend. ‘Hoe is het eigenlijk tussen jou en Liam?’ Vroeg hij. ‘Goed, en bij jou in de liefde?’ ‘Ik heb iemand op het oog, maar ze is niet geïntereseerd denk ik…’ ‘Vertel het haar gewoon, ik bedoel, je bent Harry Styles, geen enkel meisje heeft je ooit afgewezen.’ ‘En toch, ze is te hoog gegrepen voor mij.’ Ik schudde mijn hoofd. ’Ga ervoor.’ Hij knikte en stond op. ‘Leerkracht in aantocht.’ Zei hij en kroop terug naar zijn plaats. Axelle deed alsof ze terug kwam van de wc. Ik lachte en stopte de oortjes van mijn ipod in mijn oren. Bij het horen van de eerste tonen sloot ik mijn ogen en dommelde stilletjes aan weg.

Reageer (1)

  • juststayy

    Leuk, snel verder schat xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen