Foto bij De 100e Hongerspelen - 66

“Kom op, we gaan nog wat moordjes plegen”, zei Jillana. “Parel, jij staat op wacht. De anderen komen mee. Tim, neem de kaart.”
“Wie pakken we?”, vroeg Adan.
“Ian, die gast uit twaalf, waar zit die ergens?”
“Niet ver, maar hij is samen met iemand anders”, zei Tim.
“Dan moeten we wachten of ze samen verder gaan, of mekaar vermoorden voor we erop af gaan”, vond Jillana. “Ik wil weten waar ik aan toe ben. Verder nog iemand in de buurt?”
“Die gast uit negen”, zei Odette snel, toen ze merkte dat ook Rue en Seija in de buurt waren.
“Goed, dan pakken we die”, vond Jillana. “En Odette, zorg dat je niet weer verloren loopt hé.”

***


“Kom Rue, we gaan”, zei Seija. “Hier, draag jij deze maar”, ze gaf Rue de kleinste rugzak.
“Waar gaan we naartoe?”, vroeg Rue.
“Naar Vania”, glimlachte Seija. “Ik weet waar ze is.”
“Echt, waar dan?”, vroeg Rue blij.
“Een eindje stappen. Kom, hoe eerder we vertrekken, hoe eerder we haar vinden.” Ze begon rustig te wandelen. Op de kaart controleerde ze waar Vania was, die ging gelukkig niet al te snel vooruit. Seija schrok toen ze merkte dat de beroeps in de buurt waren. Snel sloeg ze af om er met een grote boog om heen te gaan. Ze merkte dat de kaart een waarschuwingsteken zette bij de tribuut uit negen, Denzel. De beroeps liepen op hem af. Snel sloeg ze een kruisteken, ze had Denzel best aardig gevonden en bovendien zat hij bij het bondgenootschap. Maar ze wist dat hij nu bijna geen kans meer maakte. Ze zuchtte, maar ze wist dat er niets meer aan te doen was. Het waren niet voor niets de Hongerspelen.

Reageer (6)

  • DamonEnzo

    OMG ZO SPANNEND NU MOET IK SNEL VEDER LEZEN!

    1 decennium geleden
  • NEWgirlS

    me too xD

    1 decennium geleden
  • Eef95

    Ik hoop echt dat Denzel het op een of andere manier red...

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Artgirlrb

    snel verder!! ik ben veslaaft aan dit verhaal (yeah)(hoera)(lol)xD:)(nerd)

    1 decennium geleden
  • xKimberley24

    OMG YEAH Ik ging rondjes rennen toen ik zag dat er nieuw hoofdstuk was (yeah)
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen