Nadat Harry ruzie heeft gehad met de anderen besluit hij alleen naar de Big Ben te gaan

Harry POV

'Ik ga wel alleen naar de Big Ben!' roep ik naar Louis, die nog steeds achter me aan komt.
In de verte zie ik dat de anderen ook gekomen zijn. Ik blijf rennen zolang ik kan, ondertussen doe ik mijn jasje uit en kijk ik naar mijn arm, er staat inderdaad een tatoeage.

Terwijl ik steeds langzamer ga, zie ik de Big Ben in de verte.
'Ik kom er wel, ik kom er wel', zeg ik steeds tegen mezelf.
Ondertussen ben ik al bijna aan het wandelen met wandelen. Ik zie dat Louis steeds dichter komt. Ik ben echt moe en moet rusten. Ik zit nog maar net op een lichtbruin bankje, wanneer Louis mijn arm plots pakt en me omhoog hijst, ik ruk me los, doe een stap achteruit en steek mijn arm uit. Terwijl ik het doe, hoop ik dat ik Louis niet raak, ik doe het niet, nog niet bijna.

Ik kijk naar Louis, die een grote sprong maakt om het vuur te ontwijken, een salto maakt en dan op beide voeten neerkomt.


Louis POV
Ik kijk naar Harry, die nu denkelijk net hetzelfde als ik denk: 'Hoe heb ik dat gedaan.'
De anderen staan nu ook bij ons en kijken net zo ongelovig als Harry en ikzelf.
Harry begint: 'Zie je nu wel, als dat elke keer gebeurt als Louis iets ontwijkt, gaan we problemen krijgen.'
'En als we nu naar de Big Ben gaan en superhelden worden niet?' antwoordt Liam.
'Eigenlijk ben ik het eens met Harry, als mensen weten dat we superkrachten hebben, kunnen ze geen vragen stellen over wat er gebeurde, wat het was en hoe het kwam', zeg ik tegen Liam, die er geïrriteerd uit ziet.
Ik loop naar Harry toe en zeg: 'En nu ga ik met Harry mee naar de Big Ben om meer over dit te weten te komen.'
Harry en ik willen net vertrekken als we Niall horen roepen: 'Wacht! Ik kom ook mee, ik wil ook weten wat mijn krachten zijn en een held zijn!'
Niall hoort er dus ook al bij, fijn nu Liam en Zayn nog.

Ik zie Liam met Zayn praten, maar kan ze niet verstaan, denkelijk zijn ze aan het bespreken of ze ook mee willen doen.
Net als ik naar hen toe wil gaan, draaien ze zich naar ons en Liam zegt: 'Gaan jullie maar, wij willen geen problemen, wat er tijdens het concert gebeurde bezorgde al genoeg problemen.'
'Omdat ze er niks van weten, als ze het wel weten gaan ze er niet zo op reageren', reageert Harry, die eruit ziet alsof hij Liam elk moment in brand zou zetten.
'Harry, je denkt misschien dat het leuk is om superheld te zijn en de wereld te redden, maar het zorgt voor problemen, het is niet zo simpel!' roept Liam zo hard dat hij denkelijk de halve straat wakker gemaakt heeft.
Voordat ze nog iets kunnen zeggen kom ik tussen de twee en zeg: 'Allebei, stoppen nu! Liam, als Harry een held wilt zijn is dat zijn keuze, niet de jouwe. En Harry, doe rustig, het ziet eruit alsof je Liam elk moment levend kan verbranden!'

Het lijkt alsof ze niet geluisterd hebben, want ze gaan gewoon verder, totdat Liam voor de zoveelste keer wilt zeggen hoe we in de problemen kunnen komen, dat is voor Harry de druppel.
Niall en ik kijken samen toe hoe Harry zijn hand op Liam richt, maar voor het vuur bij Liam is springt Zayn voor hem in en steekt zijn handen uit.
Ook Zayn heeft blijkbaar vuurkrachten.
Ik kijk toe hoe Zayns huid een vuurachtige kleur krijgt en er een enorme hitte ontstaat in de straat.
Liam gaat nu ook helpen en slaat Harry zo hard dat hij op de grond neervalt.
Liam en Zayn doen een stap achteruit en ik ren naar Harry toe.

'Zie je nu wat er van komt! Het gevecht starten was al fout, maar het ging pas verkeerd toen jij kwam, Liam. Je kan niet zomaar doen wat je wilt, je kent je krachten niet!' schreeuw ik bijna huilend.
Harry knippert rustig met zijn ogen en vraagt: 'Wat is er gebeurd?'
Ik vertel hem hoe hij in een gevecht kwam met Zayn en dat Liam hem geslagen had.
Harry wrijft over zijn wang en kijkt me aan.
Niall die nu ook naast me is komen zitten kijkt kwaad naar Liam en Zayn helpt me Harry overeind te krijgen.

Niall en ik ondersteunen Harry tijdens het lopen en langzaam worden Liam en Zayn vage schimmen in de nacht en zijn we bij de Big Ben.
Daar laten we Harry even rusten op een bankje en daarna gaan we naar binnen.

Reageer (3)

  • Ledecky

    Tegen Harry is tegen mij. (bat)

    1 jaar geleden
  • Ledecky

    *Drukt op 'volgende hoofdstuk'*
    *keert terug naar hier*
    *plaats reactie*
    *drukt weer op 'volgende hoofdstuk'*

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    Ik vind dit verhaal nog steeds genius.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen