Foto bij Sixty-eight

11 augustus 2012

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Snapback

    N'aaaw!! Snel verder! Ben benieuwd naar de cover en naar deel TWEE!! :D OMG zit hier helemaal te flippen omdat ze weer samen zijn, jippie ja jeej! Yeah buddy!(cool) *Doet gek dansje terwijl familie vaag en vreemd aankijkt* Naja, snel verder schrijven, oki? ;) Nou trouwens, je hebt geen keus, muhahaha(duivel), anders komen de ALIENS MET LEPELS!! (A) Naja, ik weer met mijn onzin, dat jij mijn onzin leuk vind zeg, ach ja, hahaha, wat boeit het ook echt, oke ik moet echt een langere reactie schrijven, ik wil hem lekker lang maken zodat je heeeeel veeeeeel onzin hebt om te lezen xD Maar ja, gaat denk ik niet lukken, want ik heb amper inspiratie voor zoveel onzin, hoelang is ie nu? Zekere heel klein ); Nou ja, m'n broertjes irriteren me echt, maar ja, daarvoor zijn het je broertjes, waar ga je naartoe in Griekeland? En wanneer kom je ookalweer terug, tjaaah, heb geloof ik de geheugen van een goudvis, lol drie-seconde geheugen, wacht ff is het DE geheugen of HET gehuegen, oow ben zoow terug moet ff mickey mouse doen voor m'n lil' bro' Ben er weer, maar ja, ehh.. boeit niemand vast, wie leest dit eigenlijk?

    ~Als je dit leest ben je mooi~

    Hihi, ik vind het altijd onzin als er iets doms staat bijv. ~Als je dit leest ben je gek~, kan nog wel maar ~Als je dit leest ben je kapot dom~ ofzoow iets, vind ik nergens opslaan, tja, sommige mensen hebben echt geen leven he *kuch kuch* kijk maar naar die kanibalen bij mij in huis, en dan zeggen mensen dat ik raar ben (: Nou ja, ik ga maar ff alles inhalen in mijn inbox, nogmaals SNEL VERDER! EN, ben SUPER-DE-DUPER-BLIJ-DAT-WIJ-SAMEN-EEN-STORY-GAAN-SCHRIJVEN!!! Hahahaha, alsof dat een woord is, nee toch of wel? Oki, ik moet nu echt stoppen anders ga ik nog meer onzin uitkramen! ;)

    Bedankt voor het lezen,
    Hoogachtend Souraya,


    Wacht, nee het is geen hoogachtend, woow ik heb hier hele blackout ofzoow, want ik weet niks meer, wacht ff het is toch black-out, of is het toch blackout, ach ja, boeit mij lekker niks :P Hihi, nou ja, nu ga ik maar echt Laterzz Aligatorzz!
    Xx(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen