Foto bij Uchiha clan:fire bal jutsu!

Konoha,Hokage vertrek

Klop,klop.'Kom binnen ik verwachte je al Minato.'zei een stem achter de deur.'Heer hokage.'zei hijtoen hij binnen strompelden.'Dus je wouw me sprken Minato.'zei de man.'Ja ik heb vragen over die knul in mijn team Obito.'zei Minato.'Wat zijn de vragen.'vroeg de Hokage.'Wel ik vind dat hij voor een Uchiha niet echt ...nou ja strikt is.'zei Minato.'Hoe bedoel je?'vroeg de man.'Het is een kluns die streken uithaalt en niet luister.'zei Minato op een luide toon.'Minato,jonge de Uchiha klan is de belangrijkste clan van het Konoha dorp.Het zou fijn zijn als je gewoon geduld hebt met de jongen oké.'

Konoha,plein.

'Hey Kakashi.'zei Obito en ging op de schommel naast Kakashi zitten.'Yo.'zei hij terug.'Hey hoe oud ben je eigenlijk? Ik ben negen ze zeggen dat dat al heel vroeg is om genin te zijn en...'Kakashi onderbrak hem.'Viijf.'zei hij rustig.'Ik ben vijf.'er barsten iets in Obito's brein.'Wat?!Ik heb dagen jaren getraind en jij flikt het op vijf jarige leeftijd!'hij zuchten.'Troost je,'zei Kakashi.'Je word vast sneller Chunin.'zei hij.'O ja?...Ik bedoel O Ja!Ja dat is zo , want ik ben Obito en word de beste ninja van de Uchiha clan!'Kakashi had zin om te zeggen :"dat bedoelde ik nu ook weer niet."maar hij liet zijn nieuwe vriend maar rustig opscheppen.

Kohona ,Uchiha clan

De vader van Obito wachte op zijn zoon.'Hey pap.'zei Obito toen hij thuis kwam.'Je bent laat.'zei hij.'ja ik was even bij kakashi langs gegaan en...'zijn vader onderbrak hem snel alsof het voorberijd was.'Ik heb gehoord dat hij al een vuurbal kan maken.'zei hij.'Ja maar het stelt niet veel voor het is maar zo groot.'en hij gebaarde met zijn armen in de lucht.'Hij is jonger en heeft al een betere vuurbal als jij.Zoon,je zal meer moeten trainen of...ik stuur je terug naar de academie!'

Reageer (1)

  • Luckey

    Wat een gemene vader heeft Obito zeg!
    Snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen