Nadat Harry in een gevecht geraakt is met Liam en Zayn gaat hij met Louis en Niall naar de Big Ben om meer te weten en hun wapens te krijgen.

Niall POV
Ik loop samen met Louis en Harry de Big Ben binnen en ben als eerste bij een trap die naar boven leidt.
Met Louis voorop en Harry in het midden loop ik als laatste naar boven.
Als we boven aankomen, lijkt het op het eerste zicht helemaal donker, maar op een paar meter afstand zie ik een vaag licht.
'Daar, jongens', zeg ik terwijl ik al naar het licht toe ga.

Harry POV
Ik wrijf nog een keer over mijn wang die nog steeds een beetje pijn doet en ga achter Niall en Louis aan.
Op de plaats van het licht zit een man die er over de honderd uitziet.
De man staat langzaam op en zegt: 'Zijn jullie de volgende helden?'
Ik knik en zeg: 'Ik ben Harry Styles en dit zijn Niall Horan en Louis Tomlinson.'
'En waar zijn de andere twee?' vraagt de man.
'Die wilden geen helden zijn, ze zeiden dat het alleen maar voor problemen zou zorgen. Trouwens, u weet nu wie wij zijn, maar wie ben u?' zegt Louis
'Dat is nu jammer, ach, ze zullen wel van gedachten veranderen. En nu je het toch vraagt, ik ben Leonard Hofelry, The Awesome Defender van 1912.
The Awesome Defender blijft altijd langer leven dan de andere, want hij moet de volgende wegwijs geven. Als je die taak volbracht hebt, zie je zelf hoe lang je nog te leven hebt.
Maar nu ter zake, jullie zijn dus The Awesome Defender, The Sophisticated Ninja en The Amphibious Liberator?' zegt de man die blijkbaar Leonard Hofelry is.
'Dat klopt. We ontvingen een brief over het feit dat we hier tests moesten afleggen', zegt Niall die er zenuwachtig uitziet.
'Inderdaad, kom maar mee', antwoordt Leonard.
Hij doet een deur open en zegt: 'Hier moeten jullie de tests afleggen.'

Liam POV
Ik kijk naar mijn vuist, er is niks mis mee, maar dat is het juist, ik heb Harry knock-out geslagen en hij is niet eens een beetje rood.
Ik denk na, over alles wat er vandaag gebeurd is; Harry die bijna iemand verbrandt, de ruzie, meer ruzie en het gevecht in de straat.
Alles was echt gebeurd, het was geen droom en ik had spijt van wat ik gezegd en gedaan had.
Een held zijn wil ik niet, ik blijf erbij dat het ons in de problemen brengt.

Harry POV
Ik kijk naar een grote ruimte die ik nooit eerder gezien heb, er stond denkelijk een 'geen toegang' bordje op de deur.
De man zegt dat ik eerst moet gaan en legt alles over mijn krachten en wapens uit. Na de uitleg neemt hij me mee naar een pop. Hij zegt dat ik eerst met mijn zwaard zijn keel moet doorsnijden, dan hem in brand zetten met mijn vuurhand en dan hem moet laten verdwijnen met mijn laser.
Ik voer de test perfect uit. Hij schudt mijn hand, geeft me een T-shirt en zegt: 'Draag dit zo veel mogelijk. Het helpt je om je krachten sterker te maken.'

Louis is de volgende.
Ik zie hoe hij een geweldige sprong maakt om een bal te ontwijken, dan een shuriken in het hoofd van een pop gooit, zijn arm afhakt met een enorm zwaard en hem dan onthoofd met een katana. Ook Louis krijgt een T-shirt.
Als laatste is Niall, hij moet vooral verdedigen. Hij creëert een krachtveld met een speciaal soort horloge, waardoor een bal terugschiet, daarna schiet hij de bal kapot en steekt een simpel zakmes in de nek van de pop. Niall komt terug met zijn T-shirt al aan.
'Als laatste test ga ik kijken hoeveel vliegcontrole jullie hebben', zegt Leonard. Ik slaag er als eerste in om in de lucht te geraken en probeer nergens tegenaan te botsen. Louis komt naast me vliegen en even later is Niall er ook bij. We vliegen samen naar beneden en vragen hoe we het gedaan hebben.
'Jullie zijn allemaal geslaagd', antwoordt Leonard. 'Jullie mogen gaan.'
Ik zwaai naar Leonard en ga samen met de anderen naar huis.
Vanaf morgen begint het echt.

Reageer (4)

  • Ledecky

    Ik benieuwd wat ze allemaal gaan bevelen. *O*

    1 jaar geleden
  • Neverlands

    Read it all :3
    Me likes. Maar je moet wel opletten in welke tijd je schrijft ^.^
    Leest niet zo prettig als het de ene zin tt en de volgende zin vt is.

    1 decennium geleden
  • Ledecky

    Yay alles ingehaald (:

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    YOU GENIUS. I like this storeh.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen