Foto bij Etappe 2: Detour in Londen

De teams kwamen aan op het vliegveld van Londen Heatrow en lazen de eerste aanwijzing er stond op:

Detour: Rij of Ren
Rij: Ga naar de rijschool van Londen en bestuur en Engelse dubbeldekker rij ermee een hindernisparcous jullie moeten die beiden voldoen.
Ren: Ga naar het centrum van Londen en ga naar het gebouw the Shard. Ren naar verdieping 72 en daar vind je de volgende aanwijzing ren terug met de trap naar beneden.


Cristiane en Ilias: Ren
Cafer en Akin: Rij
Willem en Ally: Ren
Nelly en Lee: Rij
Romy en Ryan: Rij
Lilith en Davin: Ren
Madelein en Sascha: Ren
Xander en Jurict: Ren
Ben en Allicia: Rij
Jark en Charles: Ren
Nikki en Daniel: Rij

Iedereen begon om precies 8:10 aan de opdracht.
Nelly begon te rijden en reed meteen een pion om ze begon te giechelen en moest even stoppen om uit te lachen zodat ze weer verder konden.
Ondertussen in The Shard gingen Xander en Jurict als een speer.
Ze hadden besloten samen te werken met Lilith en Davin en Willem en Ally. Lilith en Davin gingen mee op dezelfde snelheid net zoals Cristiane en Ilias deden zij waren sporters dus dit was voor hun een eitje. Maar Willem en Ally bleven achter. Willem was ook al oud dus hij was langzamer en spoorde Xander en Jurict en Lilith en Davin om vooruit te lopen en dat deden ze ook na 10 minuten zaten de meeste al op verdieping 60 dus nog 12 verdiepingen te gaan.

Ondertussen bij de rijschool gingen Romy en Ryan als een speer gevolgd door Cafer en Akin.
De rest was langzamer met name Ben en Allicia. Allicia kreeg dat ding niet onder controle en dat kostte veel tijd. In Londen waren na 18 minuten Lilith en Davin, Xander en Jurict en Cristiane en Ilias. Ze lazen de volgende aanwijzing.

Route Information:
Rij met een eigen auto naar Schotland om precies te zijn in Glasgow. Ga naar het Glasgow Cathedral waar de volgende aanwijzing wacht.


1 minuut later volgde ook Madelein en Sascha en Jark en Charles en van de rijschool Romy en Ryan. De eerste 6 teams waren al onderweg voor een 7 uur durende rit naar Glasgow.
Om 8:31 waren ook Cafer en Akin klaar en om 8:35 Nelly en Lee.
Alweer 4 minuten later om 8:39 waren Nikki en Daniel ook klaar.

Er waren nog 2 teams over in The Shard: Willem en Ally en in de rijschool Ben en Allicia.
Na 34 minuten hadden Ben en Allicia eindelijk de hindernis parcours eindelijk afgerond en konden ook op weg naar Glasgow. Willem en Ally kwamen om 8:48 pas uit The Shard. En vertrokken als laatste.

Tussenstand na Detour 2
1: Cristiane en Ilias 8:28
2: Xander en Jurict 8:28
3: Lilith en Davin 8:28

4: Jark en Charles 8:29
5: Romy en Ryan 8:29
6: Madelein en Sascha 8:29
7: Cafer en Akin: 8:31
8: Nelly en Lee 8:35
9: Nikki en Daniel 8:39
10: Ben en Allicia 8:44

11: Willem en Ally 8:48

Alle teams zijn onderweg naar Glasgow deze rit duurt maarliefst 7 uur maar het kan natuurlijk langen zijn omdat er File's onderweg zijn of autopech misschien kunnen ze het niet vinden of weten ze een kortere route. Dat lees in het volgende hoofdstuk.

Reageer (2)

  • SlashHAT

    pff op het nippertje Ben en Allicia

    1 decennium geleden
  • XInnocenceX

    Waarom gaat zo'n oude vent dan ook rennen? xD snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen