whene i said goodmorning,
i was lying.

Porselein.
Vergelijk me wat meer met porselein.Geef nu maar gewoon toe dat,dat is,wat ik ben.Breekbaar.
Als een kopje wat de marmeren vloer raakt en in honderden kleine stukjes op de vloer wordt verspreid.
Daarna word ik opgeveegd.Ze doen voorzichtig met de scherpe stukjes die er nu van me geworden zijn.Ze proberen me te lijmen,keer op keer weer.Vandaag viel ik weer.Heel hard van die zelfde marmeren trap naar beneden.Pats.Daar lig ik weer.Gevallen,gelijmd en weer gevallen.ontelbare kleine splintertjes over de marmeren vloer bezaaid.Zachtjes smeek ik om gelijmd te worden,een stille roep om hulp.Al weet ik dat ik nu te laat ben,de hulp voor mij is er geweest,maar ik heb het laten gaan.Nu ik niet meer te lijmen val kom ik een onbekend ding tegen.Iets in me zegt dat het,Stoffer en Blik heten.Ik voel de haren van de stoffer mijn splinters aaien,alsof ze me een troostend vaarwel gunnen.Even voelt het of ik zweef en val niet veel later in een donkere put.Hoe vaak ik ook probeer,ik blijf maar vallen.
Nooit meer zal ik staan waar ik stond.

Met een paar simpele woorden viel ik op de grond.
Ik brak,in wel meer dan duizend stukjes,en ik wéét hoeveel mijn vrienden proberen me eruit te trekken,maar hier kom ik niet meer over heen.
Ze zullen het wel begrijpen,ik was vroeger altijd alleen,en nu ik alleen wil zijn kan dat niet.
vandaag woensdag 11 maart 17:20.De dag die ik nooit meer zal vergeten.Toen was ik dood.Over 13 dagen waren het 5 maanden.
Ik gaf mezelf,mijn hart,mijn ziel,mijn leven.
ik had het al kunnen weten,wie ben ik om echte liefde in de weg te zitten.Ik als Porselein pas niet in een leven,van iemand die zo veel heeft meegemaakt.Daarbij denk ik Dat jullie echt voor elkaar zijn gemaakt.
en tot hier,mijn verhaal.Het verhaal van een porseleinen kopje,wat niet meer te lijmen valt.

Reageer (6)

  • LadyVera

    heel mooi.!

    wat betekent ´´Fragilious´´ eigelijk?

    x.

    1 decennium geleden
  • barbara

    :|

    1 decennium geleden
  • Fragility

    en ik vind het ook prachtig =o
    xD

    1 decennium geleden
  • Valentino

    Myda,
    Het spijt me nog steeds vreselijk.
    Ik ben een kutwijf.
    Maar ik houd nog steeds van je.
    Als vriendinnen gaan wij de hele wereld aankunnen!

    <333

    1 decennium geleden
  • Starbucks

    Fack Myda dit is gewoon... klasse.
    Prachtig schat. Ben er altijd voor je <3
    You know that. Anyway i hope so.

    :] (L)


    Mohinni.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen