Op ...(dag van de week)besluiten jij en ...( naam bff), samen ...( getal) dagen op vakantie naar ...(bekende plaats in spanje) in Spanje te gaan. Jullie ...(werkwoord) je kleren en je vergeet vooral je ...(kledingstuk) niet. Het is ...( dag van de week)...( ochtend,avond etc.) 9 uur en jullie staan klaar om met de/het ...(voertuig) te vertrekken. Onderweg zingen jullie...(emotie) jullie favo nummer van ...(slechtste zang duo). Eindelijk aangekomen stappen jullie de/het...(voertuig) uit en voelen jullie het zomerse ....(weer) van ...
( leeftijd - 20) en ...( manier van spreken)zeggen jullie in koor : We zijn in Spanje! jullie lopen...( manier van lopen) naar de taxi, en die brengt jullie naar het dichtsbijzijnde hotel. ...( crush) begroet jullie en brengt jullie naar je kamer op ...(aantal leden dat nu online is)'ste verdieping. ...(crush) bleek de pikolo te zijn!, snel bestellen jullie nog ...( vies drankje) zodat hij wel terug moet komen!. jullie ...( manier van bewegen) naar het raam om het ( bijvoegelijk naamwoord) landschap te bekijken. opeens word er heel hard op de deur geklopt.dat moet de pikolo zijn denken jullie meteen. jullie zien ...( crush) staan en vragen ...( manier van spreken) of hij mee gaat naar ..( bekende disco). tot jullie spijt kan hij niet, hij gaat al met ...( slechts geklede lerares van je school) , maar hij heeft wel nog een leuke vriend die ook gaat. Eenmaal aangekomen bij de disco zien jullie dat het ...( dochent met slechtste kapsel) is, neeeee!
maar gelukkig hebben we nog ...(getal tussen 30 + 80) om dit allemaal te vergeten en lekker vakantie te vieren.

Reageer (1)

  • Catmint

    Vrijdag
    Iris
    13
    Barcelona
    pakken
    jurkje
    Vrijdagochten
    Vliegtuig
    Blij
    Nick en Simon
    Vliegtuig
    zon
    -7
    zingend
    rustig
    Robert Pattinson
    350
    wijn
    sluipen
    prachtige
    Robert Pattinson
    rustig
    De disco
    Petra Tuinstra
    Carel van Roozendaal
    50
    WEIRD STORY!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen