Foto bij Obito uit het spel!

Konoha,weg

Team Minato wandel de richting de volgende opdracht.'Minato!'riep plots een van de konoha shinobi.'Wat is er ekatsu?'vroeg Minato.'Ik moet melden dat er iemand uit je team ligt.'zei de man.'Wat!Maar dan mogen ze niet meedoen met het examen.'zei Minato.'Wie is het?'vroeg hij.'Hij daar.'en de ninja wees naar Obito.'Waarom?'vroeg Minato.'Hij had hetzelfde als iemand anders op zijn papieren staan(buiten de naam).'zei de man.'Dan nog wat is het probleem.'vroeg hij weer.'Het geschrift was perfect het zelfde.'zei de man.'Je mag trukkjes gebruiken.En hij heeft zijn sharingan.'zei minato kwaad.'Ze dachten al dat je zo zou reageren het volgende onderdeel is verzet en julie moeten naar de derde komen.'zei de man.'Wat de derde hokage?!'zeiden de kinderen in koor.

konoha,hokage kamer

De kinderen moesten buiten wachten maar konden sommige woorden van de discussie opvangen.Plots kwam er iemand buiten.het was niet Minato of de hokage maar de vader van Obito.'Jonge we hebben besloten je mag mee doen .'zei de man weg kijkend en de kinderen juichte.'Maar als je geen chunin word zal ik...je uit de uchiha clan moeten schopp.'zonder nog iets te zeggen wandelde hij verder.'Hoe kan je vader zo iets doen?'zei Rin verontwaardigd.'Ik ben zijn kleinste zoon hij heeft er al een en die is veel beter als ik ach laat maar.'kakashi nam het woord.'Ik dacht dat je enig kind was.'zei hij.'Dat was ik niet tot dat...mijn broeder stierf.'

Konoha,een dag later voor het bos des doods

'Oké,'zei een ninja.'vul de formulieren en geef ze af daarna krijgen jullie of een aard of een hemel rol.jullie moeten de rol die jullie nog niet hebben zien te stelen van andere teams.Nog vragen?'een jonge stak zijn hand op.'Betekend dat ,dat er maar de helft van de teams door gaat?.'vroeg de jonge.'Kopt en de meeste zullen het dan ook niet halen om zelfs uit het bos te komen!'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen