Foto bij 25.

Jaaa! (yeah) We zitten alweer op 25 hoofdstukjes <3 Ik hoop overigens dat jullie net zo enthousiast zijn om een berichtje van een nieuw hoofdstuk te ontvangen als ik dat ben om in te loggen na een lange dag werken en jullie geweldige berichtjes te lezen! Echt super lief allemaal!
Heel erg bedankt, can't stress enough how it makes me feel, incredibly grateful!

That moment when it all turns out okay. Sort of.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • GossipGirl21

    Whahaa akward xD

    6 jaar geleden
  • fijota

    Whahaha, betrapt ^_^ Die laatste zin is echt GE-NI-AAL!
    Omg ik heb wel 20 (ja 20, ik heb geteld) hoofdstukjes gemist in de vakantie O_O Tsss, shame on me >_< Maar ik ga gauw verder lezen!

    1 decennium geleden
  • ultraviolence

    AHAHAH ik had het fout gelezen en ik dacht dat ze aan het zoenen was met haar vader OMG HHAHAHA lol ik ben zo dom. maar oke verder en trek je niks aan van mijn domheid (flower)

    1 decennium geleden
  • Snorforlife

    Hihi, oh kut..
    echt geweldig!
    Serieus, ik lees met zo vreselijk veel plezier jou verhaal!
    Iedere keer als ik weer een nieuw hoofdstukje in mn inbox heb dat begin ik al te glimlachen. En ik heb dit hoofdstuk en de vorige met continu een glimlach op mn mond gelezen.. echt zo goed en mooi en aah! :D
    Snel verder!

    x

    1 decennium geleden
  • Ravennn

    That is the awkward moment xD mom or dad O guess..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen