Foto bij Join me in death if you love me! (deel4)

Sorry sorry voor het lange wachten maar school en nog andere problemen houden me teveel bezig om te kunnen schrijven.

Echt sorry :X

xx C

Nu 4 dagen later is Bill nog steeds een hoopje ellende, hij slaapt bijna niet meer, eet niet meer en doet niks anders dan huilen.
De dag nadien heb ik die 100000€ naar die kerel gebracht en vandaag eist hij weer geld van ons.
Zachtjes kus ik Bill zijn kruin en steel door zijn haar.
"Liefje...Ik moet het geld wegbrengen".
Bill drukt zich stevig tegen me aan en slaakt een hopeloze zucht.
"Niet weggaan Tommi" snikt hij zacht.
Ik moet liefje...Ik moet, anders...".
Zuchtend plaats ik mijn hoofd in m'n handen en voel hoe mijn ogen zich met tranen vullen.
Bill verplaatst zich en ik voel hoe hij me stevig vastneemt.
"Niet huilen Tommi, we vinden wel een oplossing hiervoor" zegt Bill vastbesloten.
Ik kijk op en schrik als ik in Bill zijn ogen kijk, ze staan anders, zo leeg en gevoelloos, de twinkel is eruit en enkel zijn tranen doen z'n ogen nog blinken.
Bill kust mijn lippen en even delen we een korte tongzoen.
"Ga nu maar snel en als je terug komt dan zoeken we samen naar een oplossing, ik laat me niet afpersen...door niemand niet!".
Wantrouwig staar ik Bill aan. Waar is opeens dat bange jongetje gebleven?
Bill veegt met zijn mouw de tranen uit zijn ogen en kijkt me an met een blik die ik van hem niet gewoon ben, het is een koude blik, net of het leven uit hem is gestroomd, ik word er zelfs wat bang van.
"B...Bill? Gaat het wel?".
"Ja hoor Tommi, maak je maar geen zorgen" lacht hij zwakjes.
Opeens piept mijn gsm en als ik het berichtje lees sla ik in paniek.
"Euh Bill ik moet er snel vandoor, HIJ word ongeduldig".
Snel geef ik mijn broertje nog een zoen en ren dan naar mijn auto. Terwijl ik naar de afgesproken plek rij spookt Bill zijn blik heel de tijd door mijn hoofd, hopelijk doet hij geen domme dingen terwijl ik weg ben.

-

Zuchten zet ik me terug in m'n auto en sla hard mijn handen op het stuur, mijn hoofd bonk ik op mijn armen en schreeuw mijn longen leeg van woedde.
Die kerel wil verdomme nog meer geld van ons, als ik dat aan Bill vertel dan flipt die helemaal.
Met een bang hart rij ik naar huis en parkeer m'n auto op de oprit. Snel ren ik naar binnen en loop onmiddelijk door naar de slaapkamer.
"Bill?"...




REACTIES BITTE;)


xx Candy

Reageer (16)

  • Lumen

    sorry maar : lol. (;

    1 decennium geleden
  • Sick

    Oeioei :X

    1 decennium geleden
  • Hayleyball

    Bill gaat toch geen domme dingen doen Ö

    zoo spannend <333

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    verder verder verder bitte

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx kjaartje (flower)

    1 decennium geleden
  • Diamonds

    :o wa gaat er nu gebeure?! snel verder bitte Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen