Foto bij Een B rank missie

Konoha ,poort

'Jeej een B rank missie ,eindelijk!'riep Obito.'Rustig,'zei Minato.'heeft iedereen zijn spullen?'vroeg hij.'Ja.'zeiden de kinderen in koor.'Goed zo.'lachte Minato.'We vertrekken op missie.'zei hij.

'Duurt het nog lang?'vroeg Obito plots.'Ja Obito je kan de stad nog zien liggen.'hij keek acherom en zag de poort van Konoha.'O sorry.'zei hij schuldig.'Kom wandel door.'zei Minato.'Hey horen we eigenlijk nu al niet onze klant te beschermen?'vroeg Obito.'Nee hij heeft ons gevraagd hem naar zijn dichtst bijzijnde dorp de brengen.'zei Minato.'Maar waarom vraagt hij geen ninja uit zijn dorp?'vroeg Obito weer.'Die zijn daar niet.'zei Minato die irritant werd van al de vragen.'Maar de dorpen zonder ninja worden toch veel aangevallen ;en zeker omdat ze meestal in de sector van de handel zitten.'merkte Kakashi op.'Klopt Kakashi dat is dus de reden dat we gaan om een handelaar te beschermen en zeker om dat hij te boot moet en door twee wouden met veel struikrovers.'Obito zuchtte.'Saai!'mopperde hij.'Als je wat minder zaagt en meer rond kijk tnaar de natuur of zo zou je misschien minder zagen.'

Onbekend dorp

'Hey we zijn er.'zei Minato blij.En Obto keek op.'Is dit alles ik kan beter weer wandelen.'zei hij.'Ga je nou weer beginnen!'riep Rin kwaad.'Je kan ook alleen maar zagen he.'Kakashi moest lachen hij vond het gebekvecht heel grappig.'Moet dat hoopje ongeregeld mij begeleiden ?'vroeg een stam.'De handelaar!'zei Kakashi.'Inderdaad.'zei de man met het wit haar.'Moeten wij dat hopje ongeregeld beschermen.'beet Obito meteen terug.'Ja!'riep de man.'Ik betaal jullie er voor,'riep de man.'en veel te veel zo te zien.'Obito had zin om weer uit te vliegen maar Rin hield hem tegen.'Niet slim.'zei ze.'En als je niet uit kijkt,'begon de man weer.'Geef ik je helemaal niets.Begrepen?'zei hij.4jaja.'zei obito plots vlogen zijn handen naar zijn middel en begon hij terplaatsen te huppelen.'Maar zou ik even gebruik mogen maken van u wc.'(ja ik zit echt mt een hoopje ongeregeld)dacht de man.

Reageer (1)

  • Luckey

    Lol xD
    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen