Sorry dat ik jniet geactiveerd heb maar ik nmoest werken, ben net thuis (H)

'Wat dacht je van hem? hij is cute!' Zei Brookelyn terwijl ze een jongen aan wees die met zijn surfboard in het meer lag.
'Nee, absoluut niet mijn type. Je weet dat ik water haat.' zei ik vast besloten, ze knikte.
'Vind je het dan niet erg dat ik...' zei ze voorzichtig, ik schudde lachend mijn hoofd.
'Tuurlijk niet, Brooke' zei ik.
'Mooi' Ze trok me overeind en sleepte me mee naar het strandje, de jongen was daar op de grond gaan zitten.
'Hi! cool surfboard' zei Brookelyn met haar mooiste lach, de jongen keek op en glimlachte ook.
'thnx, darling' zei hij met een sterk brits accent, die kwam zeker niet uit Londen.
'Mijn naam is Brookelyn, en dit is mijn beste vriend: Justin' zei Brookelyn terwijl ze naast de jongen gin zitten. Ik ging ook maar naast haar zitten en staarde een beetje voor me uit.
'Leuke naam Brookelyn, en aangenaam Justin. Mijn naam is Louis' Zei hij.
'Zou je me een keer willen leren surfen?' Vroeg ze lief.
'Ja,is goed. We kunnen nu al wel beginnen met peddelen, het water is hier lekker rustig' stelde Louis voor, ik keek Brookelyn smekend. Ik wilde hier niet in mijn eentje blijven zitten.
'Ja graag' zei Bookelyn gretig, ookal leek Louis dat niet te merken. Boos keek ik naar Brookelyn, dat zag Louis natuurlijk wel.
'Zayn, zometeen komt een vriend van mij, zou je hem even gezelschap willen houden?' vroeg Louis zodat ik me niet zo alleen zou voelen.
'Ja is goed, Brooke blijf maar zolang als je wilt. Ik weet waar de sleutel van je huis is' zei ik met een knipoog. Ze bloosde en giechelde.
'Kom maar mee mooie dame' zei Louis terwijl hij zijn surfboard op pakte en naar het water liep.
Ik bleef een tijdje naar ze kijken, terwijl Louis Brookelyn leerde peddelen. Ik wist zeker dat Louis Brooke ook leuk vond, een paar minuten later kwam er een jongen aan lopen. Wauwie, wat was hij knap. Hij bleef vlak bij mij staan en keek een beetje verbaasd om zich heen, dat was vast Louis' vriend.
'Hee, ben jij toevallig de vriend van Louis?' vroeg ik, hij keek om en ik zag hem verbaasd kijken.

Reageer (2)

  • Crystallized

    Lol. Maar Louis is toch homo voor Harry of wat.
    Dat moest er even uit haha, maar goed geschreven! ^.^

    1 decennium geleden
  • Chipitos

    Okee, ik was dus net jou verhaal aan het lezen, en ik wil net een reactie neerzetten, zie ik dat hoofdstuk 2 er is (:

    Snel verder !!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen