Just be patient!



Vinden jullie dat ik te weinig schrijf?

'Ja, we hadden hier afgesproken' zei hij.
'Klopt, alleen je vriend is even druk met mijn vriendin' zei ik met een grijns en ik wees naar Louis en Brookelyn.
'oh, tuurlijk. Hij verlaat zijn beste vriend voor een meisje, typisch' zei hij gespeeld bedroefd.
'he, niet zo sip. Ik ben mijn vriendin nu ook kwijt' speelde ik mee met hem.
'Ja maar zij is je vriendinnetje, die komt wel terug. Jij zit er beter uit dan Louis' Dat laatste fluisterde hij bijna, en hij keek naar de grond. Opeens schoot ik in de lach, de jongen keek me gekwetst aan.
'Sorry, ik lach je niet uit. Alleen Brookelyn is mijn vriendinnetje niet, ik ben haar GBF' legde ik uit.
'oh, oke' zei hij en hij glimlachte alweer, 'wat is een GBF?' vroeg hij verlegen.
'Gay Best Friend' zei ik tegen hem, sinds ik wist dat ik gay was had ik er nooit een geheim van gemaakt.
'Ik ben ook gay, en die gek daar is bi' zei de jongen terwijl hij naar Louis wees. Ik moest ophouden met hem "De jongen" te noemen.
'Ik noem je de heletijd "De jongen" in mijn hoofd. Dus hoe heet je?' vroeg ik, hij glimlachte.
'Dus je denkt aan me?' vroeg hij met een wenkbrauw wiebel, ik gaf hem een stomp tegen zijn arm.
'Zozo meneer inpatient, ik heet Liam' zei hij lachend.
'oke' zei ik droog.
'He, nu moet je jou naam zeggen' zei hij quasi beledigt.
'Oke, mijn naam is Justin'

Na ongeveer een uur kwamen Louis en Brookelyn aan lopen, inmiddels zat Liam al naast mij. We hadden alletwee een oortje in gedaan van mijn iPod, hij had een arm om mijn schouders geslagen zodat we dichter bij elkaar konden zitten.
'Hé, Payne! Nieuw vriendje?' vroeg Louis grijnzend, snel haalde Liam zijn arm van mijn schouder. teleurgesteld keek ik hem aan, nog geen seconde later voelde ik zijn lippen op die van mij. Snel zoende ik hem terug, hij was echt perfect. Hij streelde met zijn tong over mijn onderlip en ik opende mijn mond een stukje. Liam brak de kus en glimlachte naar me.
'I like you' zei hij tegen me.
'I like you too' antwoordde ik verlegen.

Reageer (9)

  • BlinkyMusic

    WAHAHAHAHAHHAAHHA BIEBER IS HOMO LALALALALA o sorry voor zo'n laten reactie dit MOEST gewoon xD ik wist het wel!

    1 decennium geleden
  • Oliveira

    holy shit...

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Me likes Lustin/Jiam or whatever, but me want Jiall... 'cause Jiall is awesome (dance)

    1 decennium geleden
  • Perv

    NAAAAAWHHHHHHHHHHHH

    1 decennium geleden
  • Perv

    NAAAAAWHHHHHHHHHHHH

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen