Het verhaal. Veel plezier. Lees meer in de uitkomst
kim & Stef

Geen zin om vragen te stellen xD


Meet Stef en Kim
Naam: Stef
Leeftijd: 17jaar
Lengte: 1m 72
Woonplaats: Woont net in Berlijn met haar zus Kim
Haarkleur: Bruin


Naam: Kim
Leeftijd: 16jaar
Lengte: 1m69
woonplaats: Zelfde als Stef
Haarkleur: Blond
*Kim pov* Stef lag huilend op haar bed, ze had net vernomen dat ze zwanger was. Het zou een ongewenst kindje zijn. Want Stef wou zeker nog geen kind. Stef: Kim!!! Jij: Kom af. Je loopt naar boven naar haar kamer. Jij: Ja? Stef: Ik wil dit kindje niet maar ik wil het eigenlijk wel. Jij: Eh?? Je slaat wartaal uit. Maar dan heeft het kindje geen vader. Stef: Het heeft sowieso geen vader , Kim weet je nog die fuif vorige maand? Jij: ja. Stef: Awel en die jongen met zijn zwart haar, awel met die heb ik een onenightstand gehad. Jij: :O. Wanneer ga je het hem dan zeggen. Stef: Niet ik heb wel zijn nummer, hij wou afspreken maar ik durf niet, hij si beroemd. Jij: Ja?? Stef: Ja samen met zijn broer en twee vrienden heeft hij ene band Tokio Hotel. Jij: Heeft die een broer. Stef: Ja die met zijn dreadlocks, die jij stond te verwijten van wijf en aap. Jij: Heheh goeie tijden. Stef: Wil je weggaan ik wil nadenken. Jij: Ok. Je gaat naar je kamer en legt je op je bed En valt in slaap. *Stef pov* Je denkt terug aan vorige maand. Flashback: Jij: Kim we gaan vertrekken naar the comets eh. Kim: Ik kom af. Jullie gingen met de limo van jullie ouders naar de comets, naar the afterparty. Eenmaal daar probeerde jongens jou en je zus te versieren. En jongen met dreadslocks probeerde dat ook bij Kim. Maar Kim begon het uit te schelden. Er kwam plots een jongen naast jou staan met lang zwart haar. Jongen: Hey ik ben Bill.Jij: Ik ben Stef. Bill: Ik ken jou wel , samen met je zus hebben jullie een hit met Damaged, samen met jullie groepje Danity Kane. Jij: Wow. Bill: Ik ben geheimelijk fan. Julllie praten de hele avond. Bill: Mag ik jouw nummer , kunnen we een safspreken. Jullie wisselen nummers uit. een uurtje of 2 later zijn jullie beide zat. Kim is al naar huis nadat ze die jongen met zijn dreads blijkbaar Bill's tweelingbroer had uitgescheld voor: Aap, Junkie, lelijkaard, Mongool, ... Je wou naar huis gaan maar Kim was weg met de limo dus Bill had voorgesteld om naar huis te gaan en daar te blijven slapen. Je was akkoord. In Bill's limo hebben jullie gekust nadat Bill perongeluk op jou was gevallen. Toen jullie bij hem thuis waren , gingen jullie meteen naar Bill's slaapkamer. Daar hebben jullie onveilig seks gehad. 's morgen s heeft Bill je wakker gemaakt. Je bent meteen vertrokken. Bill had je nog wel terug geroepen maar je luisterde niet. Einde flashback Jij: Godverdomme! Je neemt je gsm en ziet dat je veertig gemiste oproepen hebt en 60 berichten. Jij: Tja ze miste mij. Maarja ik heb hem sinds die avond genegeerd. Je kijkt allemaal gemiste oproepen van Bill. Je leest alle berichten. Je ziet dat je er een hebt van gisterenavond. Het is van Bill: hey het is weer met mij, ik heb van die avond niets van je gehoord, alles goed. Stuur alsjeblieft terug xX Bill. Je beslist hem te bellen. Je hoort een paar bieptonen en wilt net afdrukken wanneer je zijn stem hoort. Jij: Hey het is met Stef. Bill: Stef! Heb je mijn berichten gekregen? Jij: Ja maar ik ehb een maand lang niet naar mijn gsm gekeken, Euhmm.. Bill ik moet je iets zeggen , kunnen we morgen afspreken? Bill: Ok in het parkje in het midden van Berlijn, daar si nooit veel volk. Jij: Ok tot morgen om twaalf uur?? Bill: Ok. Dag. Jij: Dag. Je legt af. en besluit te gaan slapen morgen is een belangrijke dag voor u en Bill. Wordt vervolgd!! reacties!!

Reageer (6)

  • coloredwords

    snel verder

    1 decennium geleden
  • TooCrazyXD

    voila heb het gelezen ben toch braaf he^^

    maar doe snel verdeeer!!!

    en zeg me wanneer er een nieuwe is!!!

    1 decennium geleden
  • iamstillhere

    ikke ook rol^^xD

    en dit niet verwacht 0_o

    snel verder!!:D(Y)

    en wil je het tegen me zeggen als die er is x3

    <3

    1 decennium geleden
  • Nelinuh

    Hééél Snel Verder!!!!
    (K)Neline

    1 decennium geleden
  • FrancisAvery

    Yeay eerste reactie (yeah) oh btw Danity Kane, Damaged geweldig !!!! (dance)

    (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen