Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (17)

  • Smythe

    jij... Jij bent gewoon de beste! Al die lieve reacties die ik kreeg. Al die reacties waarin je me kon laten lachen van geluk. Geweldig, <3

    Neeeeee, je liegt! JIJ BENT DE BESTE! I love your story girl! xxx

    1 decennium geleden
  • Triplet

    Nieuwe aboooo ! Hihi, jouw story is echt geweldig ! Alleen als ik straks de rest ook heb gelezen & Loueh heeft Harreh nogsteeds niet gevonden... Dan word ik gek haha.

    1 decennium geleden
  • yuurimoon

    je hebt weer een nieuwe abo er bij : ME!!

    je schrijft echt fantastisch (Y) !!!
    please snel verder!

    1 decennium geleden
  • JustAGirlxoxo

    Ik ken je nog niet zo lang eigenlijk ken ik je helemaal niet maar je verhaal is top dus ik denk dat jij ook top bent maar ik moet de reactie kort houden want mijn foon valt bijna uit dus kan niet heel lang zijn ik neem abo en bladwijzer en geef je een kudo en dan zal ik weer reageren als hij in de oplader heeft gezeten x snel verder en je bent echt heel lief!

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Als ik eerlijk moet zijn, ik denk dat jij een van de beste schrijfsters hier bent.. Het is niet beledigent bedoel voor de andere, maar je schrijft erg betoverend.
    Ik geef bijna nooit reacties, en ergens was ik geraakt dat ik er ook tussen stond.. Haha, ja een horror schrijfster, nou ik ben eigenlijk vooral blij dat jij mijn verhaal leest..
    Ik ga weer proberen atief reacties te plaatsen, en weet dat ik zeker je nieuuwe verhaal ga lezen als je die gaat schrijven.
    Oja.. Ik snap dys wel dat je meer dan twintig abo's hebt gekregen! : D
    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen