Foto bij 35. || Rainbows ||

dit weeknd 1D in Icarly! (k heb m al op youtube gezien maar togh)

ijscocool is cooler dan cool xD

vonden jullie de vorige hoofdstukjes stom? :(

luff my heersbeestjes (H)
vanaf nu word t vrolijker :) en Jiall begint (yeah)





Beste Leprechaun genaamd Niall,
Ik ben heel slecht in dit soort dingen, dus verwacht niet teveel van me....
Ik weet precies hoe je je nu voelt. En wil dat je niet dezelfde fout maakt als ik toen deed. Ik bleef mezelf de schuld geven, en heb 3 jaar lang niks gedaan. Gewoon omdat ik bang was dat ik dingen fout deed. Dat moet jij niet doen. Het is niet jou schuld wat er met Laura is gebeurd, jij kon er niks aan doen. Je kunt niks veranderen aan het lot. Ook als zei niet met die dobbelstenen had gegooid was het gebeurd. Dus geef jezelf niet de schuld, het was al te laat voor het begonnen was.

Je hebt een hart van goud, vergeet dat niet. Zo iemand zoals jij zie je niet vaak.
Ik heb de trein naar Sutton Coldfield al genomen, ik zit om zes uur in de Starbucks, als je met me mee wilt reizen; zie ik je daar.
Ik ga naar een plek waar ik kan nadenken, mezelf kan zijn en kan nadenken over wat ik met Thobias moet.

Als je niet komt, wens ik je geluk. Blijf de dobbelstenen gebruiken; ze kunnen je helpen. Zet je over de angst heen. Het komt allemaal goed.
Oké, nu zijn mijn diepgaande woorden een beetje op... Geef jezelf een goede peptalk, dat helpt bij mij ook altijd (:

Ik ben dan wel Bi, ik zet geen xxx-jes achteraan een brief... Normaal gesproken schrijf ik sowieso geen brief... Omg, ik doe moeite voor je XD

groetjes?
Justin

Reageer (7)

  • stupidOTP

    YEAH ICARLY BEGINT OVER 10 MINUTEN !!!!!!! ik heb heb hem ook al gezien maar ja.

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    MUWHAHAHA die reactie's van Burr & Higginator (:
    die brief is echt lief (:
    en die zin 'Omg ik doe moeite voor je' MUWHAHAH (:
    snel verderr !x

    1 decennium geleden
  • 4everNiall

    Me like it! die brief is super leuk, jou berichten boovenaan elk hoofdstukje zijn te komisch, e je verhaal is fantastisch amazayn!
    Please continue!

    1 decennium geleden
  • Perv

    AHAHAAHAHAHA ik moest lachen om Burr en Higginator AHAH

    1 decennium geleden
  • DoraWalrus

    el oh el..

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen